Hardstyle Box

Die gok moet iedereen voor zich zelf maken natuurlijk. Als je geen backup heb zou ik hem persoonlijk omwisselen. Ik denk ook wel dat die losgaat hoor.

Ik bedoel eigenlijk of er veel gevaar aan zit door ze door te knippen (wrijving etc).

Eigenlijk alleen statische elektriciteit.. Ik lont altijd onderaan de tubes door, en daarvoor moet je wel in de lonten knippen. Heb zelf nog nooit problemen gehad. Maar voor de veiligheid zou ik t knippen (als je daar voor kiest) lekker buiten doen :wink:

Verder werkt het doorlonten precies hetzelfde als bij elke andere box van 6 cakes, dus geen memory-skills nodig hoor yvez :)

Dat roze lont onder het papier, is dat nou wel of geen snellont?

Wel schietlont ;) Dus als je die aan elkaar knoopt (doorknippen op t roze gedeelte voor de tape en die metalen knip) looptie meteen achter elkaar door. Als je iets pauze tussen de cakes wilt moet je er een stukje groen lont tussen houden

Wel schietlont ;) Dus als je die aan elkaar knoopt (doorknippen op t roze gedeelte voor de tape en die metalen knip) looptie meteen achter elkaar door. Als je iets pauze tussen de cakes wilt moet je er een stukje groen lont tussen houden

Dat eerste heb ik ook gedaan, al het groene lont weggehaald, daarna de lonten strak langs elkaar vast zetten met tiewraps.

Ik heb net mijn Hardstylebox opgehaald die ik gewonnen had en die is echt helemaal droog! Geen enkele vochtplek of wat dan ook. Voelt ook niet klam aan.. dus ik ga hem gewoon lekker schieten hoor.

Waarom knippen of overbrengen van het lont? Is het bij deze cake niet gewoon mogelijk 1 lont aansteken en de rest gaat vanzelf?

Na 1 nacht is er bijna 20% vocht uit. LV in de tube is nu 54%. Ik heb er wel vertrouwen in.

Heb je de rest van de bovenkant er ook afgehaald dan?
Want dat 1 tube lekker droogt komt denk ik meer omdat er lucht bij kan komen,en als de rest gewoon nog bedekt zit zal dat vochtpercentage toch echt nog hoger liggen.

Waarom knippen of overbrengen van het lont? Is het bij deze cake niet gewoon mogelijk 1 lont aansteken en de rest gaat vanzelf?

Het zijn 6 losse cakes, dus als je zonder iets te verbinden 1 lont aan steekt gaat er ook maar 1 cake de lucht in

Mijn dealer in dordrecht heeft alle kooien er af geknipt en de overdozen open gelaten. Daar werd ik best vrolijk van. cakes zijn zijn klammig, gelijk papier er af gehaald. Staan nu in een warme kamer met ontvochtiging apparaat

Doorlonten is zo gedaan je hoeft geen tywraps of tape te gebruiken, gewoon twee knopen er in en het overige lont wegstoppen achter het papier aan de zijkant.

Doorlonten is zo gedaan je hoeft geen tywraps of tape te gebruiken, gewoon twee knopen er in en het overige lont wegstoppen achter het papier aan de zijkant.

Dan heb je wel langere pauzes tussen je cakes en loopt het niet snel door alsof het één bak is.
Heb deze box zelf niet maar heb net een deel van mijn zena boxen doorgelont door het snellont langs elkaar te tapen.

Dan heb je wel langere pauzes tussen je cakes en loopt het niet snel door alsof het één bak is.
Heb deze box zelf niet maar heb net een deel van mijn zena boxen doorgelont door het snellont langs elkaar te tapen.

nee hoor,ze zijn wel onderaan de tubes geknoopt waardoor de lont lekker lang is en daardoor goed kan knopen.

Edit: hetzelfde als bij jou alleen dan zonder tape of tywraps,dus roze lont.

nee hoor,ze zijn wel onderaan de tubes geknoopt waardoor de lont lekker lang is en daardoor goed kan knopen.

Edit: hetzelfde als bij jou alleen dan zonder tape of tywraps,dus roze lont.

Dus als ik de roze lonten aan einde van tube aan elkaar vastmaak moeten ze zonder grote pauze verdergaan?

Back
Bovenaan