Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik bedoel eigenlijk of er veel gevaar aan zit door ze door te knippen (wrijving etc).
Dat roze lont onder het papier, is dat nou wel of geen snellont?
Wel schietlontDus als je die aan elkaar knoopt (doorknippen op t roze gedeelte voor de tape en die metalen knip) looptie meteen achter elkaar door. Als je iets pauze tussen de cakes wilt moet je er een stukje groen lont tussen houden
Dat eerste heb ik ook gedaan, al het groene lont weggehaald, daarna de lonten strak langs elkaar vast zetten met tiewraps.
Zolang je de tie wraps niet zo strak hebt aangetrokken dat de lonten helemaal plat zijn of het uiteinde van de lont bedekken moet t helemaal goed komen!
Na 1 nacht is er bijna 20% vocht uit. LV in de tube is nu 54%. Ik heb er wel vertrouwen in.
Waarom knippen of overbrengen van het lont? Is het bij deze cake niet gewoon mogelijk 1 lont aansteken en de rest gaat vanzelf?
Heb je de rest van de bovenkant er ook afgehaald dan?
Want dat 1 tube lekker droogt komt denk ik meer omdat er lucht bij kan komen,en als de rest gewoon nog bedekt zit zal dat vochtpercentage toch echt nog hoger liggen.
Doorlonten is zo gedaan je hoeft geen tywraps of tape te gebruiken, gewoon twee knopen er in en het overige lont wegstoppen achter het papier aan de zijkant.
Dan heb je wel langere pauzes tussen je cakes en loopt het niet snel door alsof het één bak is.
Heb deze box zelf niet maar heb net een deel van mijn zena boxen doorgelont door het snellont langs elkaar te tapen.
nee hoor,ze zijn wel onderaan de tubes geknoopt waardoor de lont lekker lang is en daardoor goed kan knopen.
Edit: hetzelfde als bij jou alleen dan zonder tape of tywraps,dus roze lont.