Hardstyle Box

Hardstyle box is wel geschoten hoor.... Heb hem op de winkeliersdemo van Vuurwerktotaal in Wapenveld zelf geschoten.

Dit was sample uit productie. Net als de bijvoorbeeld color change.

Dat wachtten we nog even af of het inderdaad een productie sample was..
Maar hij zag er op die demo zeker goed uit.

Filmpje! Van de Huisman Demo te Huissen. Is uit de losse pols gefilmd ;p met mn telefoon:

1e salvo mist

Laatst bewerkt:
Overal was deze box erg goed, maar die cake van de blinkers kan je gerust Massive 2.0 noemen. Wat een mega boeketten waren dit.

Laatst bewerkt:
Overal was deze box goed, maar die cake van de blinkers kan je gerust Massive 2.0 noemen. Wat een mega boeketten waren dit.

Goed om te horen dat die het zo goed deed op de demo.. het verschil is niet groot maar ik zie toch wel een verschil met de demo van vwt zelf..

Kunnen mensen die bij beide zijn geweest dit beamen of is het puur Door de films?

Nu ik dit heb gezien loop ik met de ballen in mijn buik. Hoop wel dat er op de dag der dagen niet al te veel wind staat. In 1 woord geweldige box.:p

Dit ding is geniaal:D En die cake met die blinkers inderdaad, wat een boeketten. Hieronder mijn filmpje van deze topper.

Doei Cruel Traction, welkom Hardstyle Box!?

Serieus zo goed?
Zal mooi zijn prijs is ook wel oki.
Leuk zo die salvos blinkers doet het ook erg goed in mijn ogen wel voller dan de cruel trction burst ook.
Afgaande op jullie films zelf nog niet in het echt ervaren.
Vraag is staat dit exemplaar ook zo in de bunkers?

Die blinker cake was echt geweldig! Wat een boeketten. Verder was dit echt een geweldige box. Zn geld zeker waard. Net als de gangster box, die was ook geweldig

Back
Bovenaan