Hardstyle Box

Ik denk dat men alleen wettige betaalmiddelen accepteert en geen kinderen. :p

Maar goed, ben ik de enige die het is opgevallen dat VWT de kleur van de hele HFF lijn kennelijk opeens heeft gewijzigd van geel-zwart naar rood-zwart? Niet zo belangrijk natuurlijk, wel opvallend. Zal wel zijn redenen hebben (Zena).

Producten van VuurwerkTotaal komen ook uit dezelfde fabriek als die van Zena Nederland, zo ligt het allemaal weer wat dichter bij elkaar.

Maar goed, ben ik de enige die het is opgevallen dat VWT de kleur van de hele HFF lijn kennelijk opeens heeft gewijzigd van geel-zwart naar rood-zwart? Niet zo belangrijk natuurlijk, wel opvallend. Zal wel zijn redenen hebben (Zena).

Nu lijkt het met het rood-zwart meer op de Herlat lijn van Zena :p

Ben ik de enige die het jammer vind dat het tempo zo inzakt? Het lijkt wel alsof hij met de finale begint door 2 vette salvo cakes te schieten en daarna.. tsja, mooie kleuren maar eerder een afbouw dan een opbouw

Deze besteld voor 12h samen met de Crual traction, wat meteen de eerste keer is dat ik een doorlontdoos heb gekocht voor 12h :). Ik hoop dat hij presteert zoals op de film, want:

Normaal schiet ik mijn show rond 20h en doe zelf om 12h enkel wat niet is afgegaan tijdens de show. Ik ga dit jaar voor 100% score met mijn show, dus moest ik iets anders hebben.

Daarnaast sta ik dit jaar rond 12h in een wijk waar ieder jaar ook div. jorge, triplex enz. blokjes de lucht in gaan. Ik ben zelf groot voorstander voor legaal vuurwerk en probeer ook met mijn show ieder jaar aan te geven dat met legaal vuurwerk wel degelijk iets moois kan worden neergezet :D Ik hoop daarom ook van harte dat deze box goed presteert en voor 80/90% bij een illegaal blokje kan komen. Aangezien mensen vaak wel bereid zijn om 150/200 voor een triplex neer te leggen :bye:, maar niet voor een legale doos met korting voor (100-130) terwijl een goede doorlont bak voor een stuk minder geld, toch aardig in de buurt kan komen.

Dan hoop en duim ik met je mee RB89.. Deze ook besteld namelijk!

ik hoop en duim ook met je mee.. dit is na de gangsterbox en detonation box.. die ik heb gelont met elkaar.
en de hardstyle samen met de cruel traction gevolgd door 3 keer de royal elements.

hoop ik het inderdaad ook

Deze besteld voor 12h samen met de Crual traction, wat meteen de eerste keer is dat ik een doorlontdoos heb gekocht voor 12h :). Ik hoop dat hij presteert zoals op de film, want:

Normaal schiet ik mijn show rond 20h en doe zelf om 12h enkel wat niet is afgegaan tijdens de show. Ik ga dit jaar voor 100% score met mijn show, dus moest ik iets anders hebben.

Daarnaast sta ik dit jaar rond 12h in een wijk waar ieder jaar ook div. jorge, triplex enz. blokjes de lucht in gaan. Ik ben zelf groot voorstander voor legaal vuurwerk en probeer ook met mijn show ieder jaar aan te geven dat met legaal vuurwerk wel degelijk iets moois kan worden neergezet :D Ik hoop daarom ook van harte dat deze box goed presteert en voor 80/90% bij een illegaal blokje kan komen. Aangezien mensen vaak wel bereid zijn om 150/200 voor een triplex neer te leggen :bye:, maar niet voor een legale doos met korting voor (100-130) terwijl een goede doorlont bak voor een stuk minder geld, toch aardig in de buurt kan komen.

Klopt wel, in NL heb je keuze zat om een mooie show te maken met unieke effecten. De effecten in die profblokjes zijn altijd zo standaard, de burst is dan wel harder.

Dat weet nog niemand.. het enige wat we zeker weten is dat de CT nog dezelfde kwaliteit heeft als a gelopen jaar.

De hardstyle box is nog nergens geschoten..

Hardstyle box is wel geschoten hoor.... Heb hem op de winkeliersdemo van Vuurwerktotaal in Wapenveld zelf geschoten.

Dit was sample uit productie. Net als de bijvoorbeeld color change.

Zo te zien aan de positieve reacties is dit de box to beat? Heb hem samen met de Gangster en de CT in mijn collectie zitten dit jaar.:p

Back
Bovenaan