Hardstyle Box

Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:

Dit was echt DE topper van de avond! Man,man,man! Wat een bak geweld! Geld dik waard. Zeer brede boeketten, moddervette dreunen, uitstekende kleuren. Alles top.

Fijne filmpjes en reacties:) Wat een fantastische (ram)bak is dit. Enorme boeketten, mooie variatie van effecten en tempowisselingen, echt een show op zich! Gaat hij in de straat dan toch gewoon presteren zoals op de china films? Dat zou echt een prachtige prestatie zijn en dan weet ik niet meer of je em voor of na de CT moet schieten:)

Alleen over de volgorde ga ik nog eens nadenken (op grootte, soort effect of tempo?). Voor jullie nog een overweging of laten jullie em zo?

Fijne filmpjes en reacties:) Wat een fantastische (ram)bak is dit. Enorme boeketten, mooie variatie van effecten en tempowisselingen, echt een show op zich! Gaat hij in de straat dan toch gewoon presteren zoals op de china films? Dat zou echt een prachtige prestatie zijn en dan weet ik niet meer of je em voor of na de CT moet schieten:)

Alleen over de volgorde ga ik nog eens nadenken (op grootte, soort effect of tempo?). Voor jullie nog een overweging of laten jullie em zo?

Ik laat hem zo.. vind die rustige cakes toch wel mooi en dan na de blink cake bouwt ie weer op geweldig.

Vanavond gezien bij Huisman en Whahahahauuuw wat een brute bak !

Ik heb nu spijt dat ik al zoveel besteld heb, maar volgend jaar komt ie er zeker!

En miss verander ik nog van gedachten als ik hem straks zie staan bij huisman in de showroom :bonk:

Duidelijke sample, maar dat geeft niet. :wink:

Dat denk ik niet. Alleen bij die blinker cake had ik zoiets van "kan dit met 500gram?" De rest was super maar niet dat je zegt dat het geen productie kan zijn.

Lijkt me overigens sterk dat huisman samples schiet, daar is het niet het bedrijf voor.

Tjonge jonge gaan we weer met t gesuggereer iets hoeft maar een prachtbsk te zijn of men zit al weer te zeuren dat t samples zijn. Triest...

Tjonge jonge gaan we weer met t gesuggereer iets hoeft maar een prachtbsk te zijn of men zit al weer te zeuren dat t samples zijn. Triest...

+1

Het is een superbak ,gisteren live gezien!
Dit heeft vuurwerktotaal goed gedaan.
Dit doet niet onder voor een triplex blok.
Respecteer vuurwerktotaal en wees ze dankbaar dat ze dit op de markt brengen.

Back
Bovenaan