Hardstyle Box

Ik zie het ongeveer ook zo.
het is voor mij geen sample als er enkel een label mist.
Dat gebeurt inderdaad vaker.
een sample zou in mijn ogen meer kruit en flash moeten bevatten.
In china gebeurt dit regelmatig,
Bombette,s bevatten vaak minimaal 25-30 gram (1,2 inch)
Vaak zit er extra flash in.

Stel ze importeren de hardstyle box
En ze maken een sample met extra flash voor vuurwerktotaal demo,s
En het bevat meer als de toegestaande hoeveelheid flash in consumenten vuurwerk
Dan valt het niet meer onder consumenten vuurwerk en zal de classeficatie ook anders moeten zijn
Dan kunnen ze dat toch niet op een demo schieten als zijnde consumenten vuurwerk ?
Ik vraag me af of dit daadwerkelijk in nederland gebeurt.
Het is oplichting van de consument

Dit gebeurd helaas wel in Nederland. Bij de vergunning aanvraag van de demos kun je dit wel zien. Niet elke aanvraag is gelijk namelijk. Ook voor een demo moet een vergunning aangevraagd worden. Bij de meeste demos staat prof bij de aanvraag, ook ivm met het totale gewicht. Dus een sample kan ook tijdens een demo geschoten worden ondanks deze in een andere klasse zit.

Deze niet besteld omdat er geen budget meer over is, maar als alternatief zijn 2 Hallucinators en 4 Massives toch ook wel goed? :p
Als deze bak geen multicolor blink erin had zitten was die waarschijnlijk minder interessant geweest?

In Zoetermeer? Ben even langs de kant wezen kijken en heb wel wat gezien wat er op leek alleen vond ik dat nou niet echt bizar goed ofzo...

De HsBox was inderdaad daar niet heul bijzonder. Kwam ook omdat maar de helft afgibg in eerste instantie, dus hij gaf daar niet echt een goed beeld.

Ja hier een gedeelte weet niet wat er aan de hand was,maar als hij zo presteerd hier in de straat ben ik niet zo blij.

Dat lijkt wel een heel andere box man. Hoop het ook niet dat die zo presteert. Dit is nog niet eens half zo goed. de eerste cake gaat niet eens in salvo's

Ja hier een gedeelte weet niet wat er aan de hand was maar als hij zo presteerd hier in de straat ben ik niet zo blij.

was dit hem wel??? potverdikkeme wat slecht zeg... de spreiding?

dit is hem niet.. zitten effecten in die je helemaal niet in de hardstyle box ziet.. en anders wel heel vreemd.. waar zijn de salvo's

Laten we hopen dat vocht hier nog een grote factor in is geweest inderdaad, want hier kan ik niet vrolijk van worden...

was dit hem wel??? potverdikkeme wat slecht zeg... de spreiding?

wat afschuwelijk hoe sommige dingen niet eens uit elkaar gingen..

Nou...ik hoop het niet maar ze riep wel hardstylebox en de prijs komt overeen.
Dus ik hoop dat het een andere was jah....

Mijn verwachting was echt heel erg hoog maar was echt teleurgesteld toen hij begon,erg zachte burst ook trouwens.

Ook net gezien in Benthuizen! Matig! Waar lag het aan?! Vocht?! Open veld met wind?! Ik heb geen goede indruk van de burst kunnen krijgen! Misschien dat het lag aan de weerkaatsing van de tribune?! Ik hoop echt dat deze over 8 dagen hoort te presteren, zoals de meeste hem hebben gezien op voorgaande demo's!

Back
Bovenaan