Hardstyle Box

Ik heb nog steeds vertrouwen erin dat het goed komt,
Mocht de cake minder presteren in de straat,
Dan kunnen we altijd kijken wat er wettelijk mogelijk is.
Maar nogmaals ik ga ervan uit dat de box het goed doet.

Zet hem de 29e lekker bij de kachel, dan doet hij het vast nog prima! Direct aan de hand van 1 film een bestelling annuleren lijkt mij wat overdreven.

Zet hem de 29e lekker bij de kachel, dan doet hij het vast nog prima! Direct aan de hand van 1 film een bestelling annuleren lijkt mij wat overdreven.

Dat idee heb ik ook.

Ik heb ook nog even gebeld, bij vwt was er niemand met kennis aanwezig (druk bezig, niet zo vreemd) Plaatselijke dealer gesproken, kon zich niet voorstellen dat er verschillende zaken worden geschoten en is van mening dat men geen opgevoerde samples gebruikt maar productie of gelijkwaardig aan productie.
Hij gokt meer op een maandag ochtend chinees met een kater die zijn best niet heeft gedaan. Het is en blijft handwerk zei hij......

Eerst volgende demo is........ mocht het dan weer gebeuren dan moeten we pas vraagtekens zetten.

Lijkt me wat overdreven dat een beetje drogen zoveel verschil gaat uitmaken...

Die box van Huisman heeft toch dezelfde overtocht gehad en doet het wel prima?

Lijkt me wat overdreven dat een beetje drogen zoveel verschil gaat uitmaken...

Die box van Huisman heeft toch dezelfde overtocht gehad en doet het wel prima?

Vocht kan er wel voor zorgen dat de bombettes gaan ploppen maar dat ga je niet meer oplossen in
die paar dagen.

Gelijk weer dat vocht verhaal... Begrijp best dat als een cake erg vochtig is stukken minder zal presteren, maar om het daar nou elke keer op af te geven... Geen enkele importeur zit hier op te wachten maar je ziet gewoon duidelijk dat de box die bij Huisman is geschoten veel te goed was, en dat blijkt maar weer... Dit jaar laat ik m lekker liggen.

@mundo

dat is iig wel wat ik verwacht bij een dealer waar ik zo veel geld uit geef!!!

tuurlijk kan hij er ook niets aan doen maar ik bereik niets bij de importeur. dat moet hij met ze uitvechten. ik heb bij hem een product gekocht dat totaal niet overeenkomt met de productinfo waar wij de koop op konden baseren.

net als bij alles schuift de verantwoordelijkheid gewoon op. jij klopt bij je dealer aan en die weer bij de importeur. net als bij een koelkast, dan krijgt BCC van mij een klacht. heb hem bij hun gekocht, zij gaan maar klooien met de fabrikant.

ik heb mijn dealer ook een berichtje gedaan. voor zoveel geld wil ik 100% zeker een TOP box en geen gokje. dat doe ik met een potje van max een paar tientjes!!!

ben bereid om goed geld aan vuurwerk uit te geven maar dan moet het wel goed zijn.

@mundo

dat is iig wel wat ik verwacht bij een dealer waar ik zo veel geld uit geef!!!

tuurlijk kan hij er ook niets aan doen maar ik bereik niets bij de importeur. dat moet hij met ze uitvechten. ik heb bij hem een product gekocht dat totaal niet overeenkomt met de productinfo waar wij de koop op konden baseren.

net als bij alles schuift de verantwoordelijkheid gewoon op. jij klopt bij je dealer aan en die weer bij de importeur. net als bij een koelkast, dan krijgt BCC van mij een klacht. heb hem bij hun gekocht, zij gaan maar klooien met de fabrikant.

ik heb mijn dealer ook een berichtje gedaan. voor zoveel geld wil ik 100% zeker een TOP box en geen gokje. dat doe ik met een potje van max een paar tientjes!!!

ben bereid om goed geld aan vuurwerk uit te geven maar dan moet het wel goed zijn.

De dealer kan er inderdaad ook niets aan doen, maar wij als vuurwerkliefhebbers worden misleid door de eerdere filmpjes. Blijft toch enorm zuur, dacht een mooie box te hebben, maar op de geluiden van gisteravond toch niet. Maar eens op zoek naar een alternatief denk ik.

Dus 3 dagen bij de verwarming heeft dus uberhaupt geen zin?

Het probleem is dat de bombettes volledig zitten opgesloten,dus met 3 dagen al het vocht er uit krijgen
lijkt me onmogelijk.Natuurlijk heeft robinhood gelijk die ze schoten bij Huisman was duidelijk een sample
dat blijkt nu wel.Maar ik weet zeker dat er nog winst uit een product valt te halen door hem goed te laten
drogen.

Wat me wel een beetje tegenvalt is dat Huisman niet direct hier op gereageerd heeft, normaliter wordt er altijd snel gereageerd op topics waarin ze genoemd worden.
Of ik het moet het gemist hebben, dan heb ik niks gezegd, maar wellicht kan gizmo75 wat licht in de duisternis scheppen?

Iemand toevallig al contact opgenomen met valk? Ik heb m daar besteld maar dei 160 euro betaal ik niet voor zo als hij in het filmpje presteert. Iemand die weet of het mogelijk is om de order wat aan te passen?

Back
Bovenaan