Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
He Louis. Ben jij nou zo slim of zijn wij nou zo dom
Zet hem de 29e lekker bij de kachel, dan doet hij het vast nog prima! Direct aan de hand van 1 film een bestelling annuleren lijkt mij wat overdreven.
Zet hem de 29e lekker bij de kachel, dan doet hij het vast nog prima! Direct aan de hand van 1 film een bestelling annuleren lijkt mij wat overdreven.
Lijkt me wat overdreven dat een beetje drogen zoveel verschil gaat uitmaken...
Die box van Huisman heeft toch dezelfde overtocht gehad en doet het wel prima?
Lijkt me wat overdreven dat een beetje drogen zoveel verschil gaat uitmaken...
Die box van Huisman heeft toch dezelfde overtocht gehad en doet het wel prima?
ik ga het risico niet nemen iig. ik ruil hem in voor de six elements
Vocht kan er wel voor zorgen dat de bombettes gaan ploppen maar dat ga je niet meer oplossen in
die paar dagen.
@mundo
dat is iig wel wat ik verwacht bij een dealer waar ik zo veel geld uit geef!!!
tuurlijk kan hij er ook niets aan doen maar ik bereik niets bij de importeur. dat moet hij met ze uitvechten. ik heb bij hem een product gekocht dat totaal niet overeenkomt met de productinfo waar wij de koop op konden baseren.
net als bij alles schuift de verantwoordelijkheid gewoon op. jij klopt bij je dealer aan en die weer bij de importeur. net als bij een koelkast, dan krijgt BCC van mij een klacht. heb hem bij hun gekocht, zij gaan maar klooien met de fabrikant.
ik heb mijn dealer ook een berichtje gedaan. voor zoveel geld wil ik 100% zeker een TOP box en geen gokje. dat doe ik met een potje van max een paar tientjes!!!
ben bereid om goed geld aan vuurwerk uit te geven maar dan moet het wel goed zijn.
Dus 3 dagen bij de verwarming heeft dus uberhaupt geen zin?
Het probleem is dat de bombettes volledig zitten opgesloten,dus met 3 dagen al het vocht er uit krijgen
lijkt me onmogelijk.