Grizmo Raizor
VWC lid
Ja, dat je dan op z'n minst een vervanger mag kiezen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nu hoop ik maar dat de rest van vuurwerktotaal wel goed presteert. :S
Ik doe even een van Gaaltje: Nobody wants to say sorry to me? Ik was ook in Benthuizen en zoals verwacht bleek de box bij Huisman dus een dikke sample. Jammer dat dit nog steeds gedaan wordt. Succes met de klanten VWT
![]()
Ik doe even een van Gaaltje: Nobody wants to say sorry to me? Ik was ook in Benthuizen en zoals verwacht bleek de box bij Huisman dus een dikke sample. Jammer dat dit nog steeds gedaan wordt. Succes met de klanten VWT
![]()
is wel te hopen ja anders heb je gewoon 160 euro weg gegooid voor niks![]()
Die Zwarte Cross box bij Valk gezien, dat ging ook nergens over, plopjes cake was dat. Kwam door de regen werd verteld. Maar na het lezen van deze comments hier begin ik wel erg te twijfelen. Zal kijken of ik die video nog ergens heb. Gelukkig is er nog de wet Kopen op afstand voor online bestellingen.
Wat ik me afvraag gaat dit eigenlijk wel om de Hardstyle box. De flop film die nu rond gaat duurt maar 1:20. Die ik op film heb van de demo van Huisman duurt 2 minuten.
Zit er dan zoveel verschil in tijd met een sample en productie???
Deze is van de demo in Huisman. Duidelijk sample.
Correct me if i got wrong