Hardstyle Box

Pffffff, ik hoop echt dat deze box gaat presteren zoals we al eerder in de filmpjes hebben kunnen zien. Als het blijkt dat deze box veel minder mooi is als ons belooft werd, dan zal ik er toch wel goed ziek van zijn :sad: Geef je een paar honderd euro uit aan iets wat volgens de filmpjes geweldig is en dan blijkt dat de filmpjes samples zijn die meer kruit bevatten als de versie die je uiteindelijk in je handen krijgt, heb dat al vaker meegemaakt en dat is echt zwaar balen :frusty:

Had dit ook meegemaakt met de GOE2.0 deze kon ik na de demo gezien te hebben gewoon inruilen voor iets anders of geld terug. Dat was destijds bij ANO. Een zaak naar mijn hart, top service geven die mensen, moeten alle dealers doen. Maar we wachten af, ik heb iig een mail gestuurd naar de dealer, ik hoop dat ze me morgen nog kunnen antwoorden.

Leer dr allemaal nou ns van ipv dat impulsieve gehype. "Samples uit productie" is vrijwel altijd sprake van bij nieuwe priducten en filmpjes voor tegen Kerst de containers massaproductie binnen komen. Die samples zijn natuurlijk ook productie, die komen niet uit de lucht vallen maar zijn de Chineesjes even beter voor gaan zitten om de afnemer tevreden te stellen. Massive was in t begin dikker gevuld dan in de massabatch en CT ook, al willen jullie t liever niet horen omdat de burst en soreiding gewoon goed waren: magerder gevuld dan 1e films/demo was het zeker.

Importeurs doen het zelden opzettelijk, maar die handelslimme chinezen...

Marktplaats-slogan: "lijkt iets bijna te mooi om waar te zijn, dan ist wrs ook niet waar"...ik verwacht allang niet meer exact dat van vroege demo's en filmpjes dus oas gewoon mn verwachtingen aan naar de waarschijnlijke realiteit; stelt het zelden teleur

Dat is effe balen zeg.. dit moest toch wel de topper onder de nederlandse combi boxen worden!
Toch ga ik hem gewoon nemen, en schieten. ik zie wel waar het schip strand :D

Noord Hollandse nuchterheid, toch nog iemand!

Het is weer eind december, kruitstress slaat weer toe bij alle liefhebbers. Dit product heeft een maand op zee gedobberd in een vochtige container. Is daarna rechtstreeks naar de demo gebracht en presteerde minder dan de sample, hé maar dat was altijd al zo toch?

Enfin, nu zie je dat de Hardstyle Box nog wat minder is als dan verwacht, iets wat door duizenden factoren kan komen maar moeten jullie dan gelijk VuurwerkTotaal zo aan de schandpaal nagelen? Er zijn andere producten geschoten die wel gewoon goed waren en die met een paar dagen drogen alleen maar nog beter kunnen worden.

Heb er vertrouwen in, en doe lekker rustig want dat is slecht voor je hart.

Ook in Benthuizen geweest en vond naast de hardstyle box ook de caliber en turbulence box matig.

Echter de HFF cakebox presteerde geweldig. Vreemd of misschien ook weer niet want de HFF cakebox
bestond al een tijdje ( zena cakbox ).

Ik doe even een van Gaaltje: Nobody wants to say sorry to me :D? Ik was ook in Benthuizen en zoals verwacht bleek de box bij Huisman dus een dikke sample. Jammer dat dit nog steeds gedaan wordt. Succes met de klanten VWT :sad:

Bij Huisman was die tée goed maar op deze laatste video is die te slecht. Ik verwacht dat die in de straat er ergens tussenin zal zitten.

Hoop dat die in de straat toch nog mooi presteert, heb mijn 'we own the night' om laten zetten in een hardstyle box namelijk:frusty:

Ik baal dat die niet nog een keer ergens geschoten wordt ( corrigeer me als ik fout heb :P )
Kijk, het gaat niet om een paar tientjes maar om bijna 200 euro. Ik durf er daarom niet op te gokken dat die misschien toch wel goed is. En ja dit was voor het eerst echt de productie en als dat zo groot verschil is lijkt me het toch dat die andere voorgestuurde productie samples toch wat opgevoerd zijn.
Helemaal als ik hoor dat andere boxen van vuurwerktotaal ook veel minder presteren. En 7 dagen drogen, ik geloof nooit dat die het dan wel ineens zo doet als op de voorgaande demo's. Als de box 5 tientjes was had ik er niet moeilijk over gedaan, maar nu ga ik dat risico niet nemen en proberen te vervangen/ geld terug te vragen.

Ik doe even een van Gaaltje: Nobody wants to say sorry to me :D? Ik was ook in Benthuizen en zoals verwacht bleek de box bij Huisman dus een dikke sample. Jammer dat dit nog steeds gedaan wordt. Succes met de klanten VWT :sad:

Oké je had gelijk :p

Natuurlijk echt *****.. maar dit is elk jaar wel met een aantal producten. Of het product is verandert of op het laatste moment merk je dat het een sample was. :rolleyes: (zelf niet besteld hoor.. maar toch)

is wel te hopen ja anders heb je gewoon 160 euro weg gegooid voor niks :rolleyes:

Die Zwarte Cross box bij Valk gezien, dat ging ook nergens over, plopjes cake was dat. Kwam door de regen werd verteld. Maar na het lezen van deze comments hier begin ik wel erg te twijfelen. Zal kijken of ik die video nog ergens heb. Gelukkig is er nog de wet Kopen op afstand voor online bestellingen.

Die Zwarte Cross box bij Valk gezien, dat ging ook nergens over, plopjes cake was dat. Kwam door de regen werd verteld. Maar na het lezen van deze comments hier begin ik wel erg te twijfelen. Zal kijken of ik die video nog ergens heb. Gelukkig is er nog de wet Kopen op afstand voor online bestellingen.

Laaten we hopen dat boxen het met oudjaar gewoon goed doen zoals we eerder flimpjes hebben gezien.

Wat ik me afvraag gaat dit eigenlijk wel om de Hardstyle box. De flop film die nu rond gaat duurt maar 1:20. Die ik op film heb van de demo van Huisman duurt 2 minuten.
Zit er dan zoveel verschil in tijd met een sample en productie???

Deze is van de demo in Huisman. Duidelijk sample.

Correct me if i got wrong

Wat ik me afvraag gaat dit eigenlijk wel om de Hardstyle box. De flop film die nu rond gaat duurt maar 1:20. Die ik op film heb van de demo van Huisman duurt 2 minuten.
Zit er dan zoveel verschil in tijd met een sample en productie???

Deze is van de demo in Huisman. Duidelijk sample.

Correct me if i got wrong

Volgens mij las ik ergens dat er 2 cakes niet af zijn gegaan maar kan het zo snel niet meer terug vinden.

Volgens mij komen er nog wel vwt demo's in het land?

Back
Bovenaan