Hardcore helium

Straatvideo van Pyro Team Delft op 23 min en 40 sec:

Hij is wat kort en daardoor misschien net wat te duur, maar heb hem dit jaar voor het eerst eens genomen. Ziet er op de video's heel vet uit, ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Straatvideo van Pyro Team Delft op 23 min en 40 sec:

Hij is wat kort en daardoor misschien net wat te duur, maar heb hem dit jaar voor het eerst eens genomen. Ziet er op de video's heel vet uit, ben benieuwd!
Hij is echt super dik! Een veel dikkere gekooide waaier ga je niet snel vinden. Ook besteld dit jaar hoge verwachtingen!

Deze valt me nu dan op, helaas te laat, want wat een dikke bak zo zeg.
Erg goede film ook, bedankt voor het delen.

Stond wat compounds klaar te zetten om kwart voor 1 ofzo. Deze bak ging op een goede 300 meter van mij af. Wat een rammer van een bak. Herkende m direct aan die mix van v shape en waaier. Misschien eens kijken of ik m ergens kan scoren.

Mooi apparaat dit. Die ga ik zeker onthouden want staat al paar keer op nominatie om gekocht te worden maar tot op heden nog niet gekocht. Vind m toch wel heel machtig overkomen zo

Leuk voor een show maar zo los schieten gaat voor mij wel erg snel, had op het laatst ook wel all at once crackling finale verwacht ofzo

Na het zien van de filmpjes heeft deze mijn interesse wel gewekt. Voor welke prijs gaat deze doorgaans in de freak acties?

Back
Bovenaan