Happy Thunder Q

Hier filmpje van 2014 en 2015... Knallen doen niet veel voor elkaar onder. Het zijn alleen andere effectjes bij de knal.

Wat was dit? Laffe gouden bouquetjes met slappe Burst. Na een be-roertjes dus helemaal niks... geen crackling en niet at once... Of een Chinees zat te slapen of er is iets raars met de batch. Anderen ook dit jaar een heel ander effect? Nu geen zin om naar Batch nummer te kijken, zal ik morgen even doen.

Ook de 2016 versie gezien, viel in het niets bij voorgaande jaren. Tot overmaat van ramp knalde hij nog uit elkaar ook bij de laatste paar schoten :bonk:

Wij zullen deze zelf gaan testen.
Indien dit echt zo is zal ik van onze toeleverancier een passende oplossing eisen.

Gr
Evolution Fireworks

Bij mij was deze als vanouds, ramde alles er in 1x uit en ging goed hard. Voor mij is er geen betere at once cake dan deze! Top product. Ik had de 2016 batch.

Ik had 2x tegelijk een 2016-batch en was inderdaad minder dan vorig jaar. Maar zeker niet slecht hoor! Niet helemaal all at once en minder crackling mines. Ook geen blink. Zet ze hier onder elkaar:

2016:

2015:

Vreemd die van mij leek niet op beide versies hierboven. Denk dan gewoon een productie foutje. Batch nummer was EVO15-002. Dus denk dat het een 2015 versie had moeten zijn.

Nou ja foutje kan gebeuren

Vreemd die van mij leek niet op beide versies hierboven. Denk dan gewoon een productie foutje. Batch nummer was EVO15-002. Dus denk dat het een 2015 versie had moeten zijn.

Nou ja foutje kan gebeuren

Mijne leken er ook totaal niet op. Batchnummer: 016-002. Karton gekocht bij Valk Nijverdal. Zware afknapper aan eind van de show. Handvol laffe plopjes, meer was het niet.

Back
Bovenaan