Happy Thunder Q

Blijf het een heerlijk product vinden zo op film.
Moet er volgend jaar tog maar eens bij zitten.

Mooi filmpje alleen vraag me af of dat de happy thunder Q wel is?De mine is anders en er zit geen effect verder bij de titanium salutes.

Wat vinden jullie beter.
Lontjes boven op of aan de zijkant?

Zijkant is denk ik wel veiliger of niet?

Kan ik dat in januari meenemen in het overleg.

gr
Evolution Fireworks

Maakt mij op zich niet uit heb er 12 tegelijk :). Bij de 2014 versie zat onderaan snellont kon ik niet terug vinden bij de 2015 versie.
Wat vinden jullie beter.

gr
Evolution Fireworks

Wat vinden jullie beter.

gr
Evolution Fireworks

Lontjes aan de bovenkant, en dan het visco over laten lopen in quickmatch onder het label.
Werkt met het opbouwen van shwotjes ook een stuk sneller i.p.v. priemen :wink:

Wat vinden jullie beter.

gr
Evolution Fireworks

Ik vind ze zo prima zitten aan de zijkant (2015 versie geloof ik), hoef je hem niet los te scheuren.

Lontjes aan de bovenkant, en dan het visco over laten lopen in quickmatch onder het label.
Werkt met het opbouwen van shwotjes ook een stuk sneller i.p.v. priemen :wink:
Zo zou ik het ook overal bij alle cakes willen zien. En ook alle losse cakes bij alle importeurs reservelonten damnit; maakt projectjes zoveel makkelijker...

Zo zou ik het ook overal bij alle cakes willen zien. En ook alle losse cakes bij alle importeurs reservelonten damnit; maakt projectjes zoveel makkelijker...

En de reserve lont aan de zelfde zijde als de hoofd lont en niet schuin tegenover. Maakt bij vierkante cakes niet uit maar bij rechthoekige wel.

Wow! Deze per 2 geschoten (2015-versie) maar de knal hiervan was ongeëvenaard. Stak hierna de Ataka 7 af waar ik veel van verwachtte, maar de Happy Thunder Q overtrof alles. Gelukkig heeft mijn schoonzus het gefilmd:

had er twee stuks, maar dit zijn echt topdingetjes!
op het filmpje hierboven zie je het niet maar er zit een dikke gekleurde mine in en de bombettes spreiden zich behoorlijk in de lucht. erg vermakelijk stukje vuurwerk

Was weer gruwelijk! Lekker vroeg op de avond geschoten zodat ie lekker uit de verf komt. Voor een dikke finale kan je hier er best 6 tegelijk van doen hoor:

deze als vervanger genomen voor de delicious thunder en 12x tegelijk aangestoken. dat geeft echt de een wow factor zeg. Op filmpjes valt dit vaak niet zo op maar in het echt krijg je er een heel andere beleving bij, je voelt nameijk gewoon de druk eraf komen.

Ik had er 2 en ze waren geweldig! Verwerkt in een finale projectje met ook 9 x secret salvo en 1 x sky explosion

Heb deze als afsluiter van 24 reno's geschoten in 4voud, wat een heerlijke cakes dit!! Goeie mine eronder met een prima knal voor zo een cake. Jammer van de sterren/blinkers erbij maar we kennen de regelgeving onderhand wel. Deze komt volgend jaar weer!

Back
Bovenaan