Happy Thunder Q

Per karton goed te doen denk ik ;)
Is deze qua knalhardheid vergelijkbaar met At Once Marchel?

Ik kan het niet beamen, maar wat ik heb begrepen zou de hele serie nog wel eens kunnen verassen in positieve zin.
De fabriek waar deze geproduceerd zijn staan schijnbaar bekekend om hun kwalitatief goede salute/burst.

Maar we gaan het horen de 13e dec.

Gr

Leuk doosje :p

2m512mw.png

Ik heb ook 1 stuks. Echt afzetterij in de laatste dag verkoop man, volgend jaar ff 'n Happy Hour inzetten.
Doorgelont met Black Thunder (caf) cake, nadat Teun zei dat 'ie ook leuk is.
Volgend jaar neem ik ze in de collectie.

Leuk ding was dat! Lijkt me wat om voor een mooie prijs een karton te nemen. Dit jaar hoogmoedjes voor de finale. volgend jaar deze!!

Wat een bruut ding is dit! Eerst zeer agressieve crackling mijnen gevolgd door flinke klappen met een mooi titanium boeket. Ik had niet veel referentie materiaal vannacht behalve de White Thunder van Wolff, maar uit herinnering behoort deze toch wel toch een van de hardere.

De overburen die ook wel wat gewent zijn qua vuurwerk, schrokken van de crackling mijnen, zo heerlijk agressief als deze waren :D

Deze waren inderdaad gewelddadig en geweldig :cool:
In het onderstaande filmpje komen ze met 4 tegelijk na de In Shock / Salute cake nr1, een mooie combi.

@thomaz: Aangezien jij beide achter elkaar hebt geschoten, hoe vond jij deze zich verhouden tot de In Shock? Op film vind ik het vergelijkbaar, maar lijken de klappen van de In Shock doffer.

@thomaz: Aangezien jij beide achter elkaar hebt geschoten, hoe vond jij deze zich verhouden tot de In Shock? Op film vind ik het vergelijkbaar, maar lijken de klappen van de In Shock doffer.
De In Shock is inderdaad veel doffer met zijn knallen, maar de Happy Thunder Q is heel veel geweld in een paar secondes :)

Back
Bovenaan