Happiness Fountain

Wij zijn ook liefhebbers dus begrijpen het helemaal hoor. Lesli komt dit jaar ook weer met Happiness in Cat1, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen :D En die van Broekhoff hebben er ook ietsje meer van weg, maar daar zullen de meningen ook over verschillen.:D
Tenzij het van Funke, koester ik geen enkele hoop. De NL grootgrutters hebben al heul veul te vaak de verwachtingen niet ingelost, om nog netjes te zeggen.

Deze van vulcan worden verkocht bij roeder feuerwerk,als je deze ook krijgt...

https://shop.roeder-feuerwerk.de/detail/index/sArticle/2404

Als je zo krijg met Red lantern dan heb je F2 in handen en goud ook. Verwacht niet dat vulcan ze zo levert. In Papendrecht(Keesvuurwerk) lag er ook zo een doosje in de vitrine stond ook op hun site met Red Lantern logo en het antwoord luidt als volgt, nee zo krijg je ze niet van Vulcan. Gelukkig vroeg ik aan de verkoper eerst zien dan geloven maar helaas ze waren het niet, dus liggen laten. Echter bij intratuin Breda heb ik wel doosjes kunnen pakken van Lesli met ouderwetse labeltjes afgelopen jaar maar alleen het doosje is anders.

Zijn er originele labels van vulcan? Jazeker kunnen ze het wel zijn ze 4 gram per stuk met fontein fluit knetter en originele label maar in pakketvorm. Vulcan ken het wel maar doen het alleen niet.

Als je zo krijg met Red lantern dan heb je F2 in handen en goud ook. Verwacht niet dat vulcan ze zo levert. In Papendrecht(Keesvuurwerk) lag er ook zo een doosje in de vitrine stond ook op hun site met Red Lantern logo en het antwoord luidt als volgt, nee zo krijg je ze niet van Vulcan. Gelukkig vroeg ik aan de verkoper eerst zien dan geloven maar helaas ze waren het niet, dus liggen laten. Echter bij intratuin Breda heb ik wel doosjes kunnen pakken van Lesli met ouderwetse labeltjes afgelopen jaar maar alleen het doosje is anders.

Zijn er originele labels van vulcan? Jazeker kunnen ze het wel zijn ze 4 gram per stuk met fontein fluit knetter en originele label maar in pakketvorm. Vulcan ken het wel maar doen het alleen niet.

Hmm, dat is wel jammer dan. Als er wordt geadverteerd met een afbeelding die ze niet na kunnen komen. Het is nu al 2 jaar gissen met deze dingen; of ze eruitzien zoals afgebeeld of totaal anders. Jammer, want in dit geval is het label en de verpakking doorslaggevend.

niet meer dan een leuk fonteintje, uitwerking niet heel veel beter dan een vulcano uit de zak van de lidl, dus prijs/kwaliteit is niet top bij deze.

Back
Bovenaan