HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb problemen met inloggen als ik doorgestuurd word als ik wil betalen voor mijn bestelling. Ik krijg dan deze foutmelding : 'Authenticatie mislukt'. Ja, ik heb de goede gegevens ingevoerd ( ze staan in me mail dus ze kunnen niet fout zijn ). Hoe los ik dit op?

Gr. Thijs :)

Jo, als ik iets in het winkelwagentje doe en ga naar afrekenen krijg ik een error pagina.
Ook op een andere PC hetzelfde verhaal.

Mee bezig toevallig?

Net me bestelling gedaan!! Hopelijk word het niet zo lang wachten zoals vorig jaar bij het afhalen. Wat een drama was dat zeg hahaha. Was overigens wel heel erg gezellig tijdens het wachten.

Net me bestelling gedaan!! Hopelijk word het niet zo lang wachten zoals vorig jaar bij het afhalen. Wat een drama was dat zeg hahaha. Was overigens wel heel erg gezellig tijdens het wachten.

Het lange wachten was er 4 jaar geleden ook al toen het nog Zena was. Ben er elk jaar geweest op verschillende tijden, bij haokan en toen zena. Het maakt niks uit, altijd lang wachten. Zal toch iets met het systeem zijn dat ze daar hanteren. Prijzen zijn daarin tegen dan wel weer goed!

Tja je moet er ook wat voor over hebben met zulke mooie prijzen vind ik. In Roosendaal was de wachttijd niet lang en de service uitstekend. Ook komend jaar weer een bestelling ophalen. En ik denk ook nog het een en ander halen in de losse verkoop.

We hebben van vorig jaar veel geleerd. De nieuwe webshop is onderdeel van hoe dat we betere service kunnen geven. In Oisterwijk en Pijnacker hebben we nu ook extra afhaalruimte die we open kunnen doen als het te druk wordt. (vorug jaar waren de wachttijden te lang). Ook de inrichting van de bunkers is geoptimaliseerd zodat we sneller de producten bij elkaar kunnen pakken en we hebben het transport in eigen handen zodat de leveringen goed en op tijd aankomen

Het lange wachten was er 4 jaar geleden ook al toen het nog Zena was. Ben er elk jaar geweest op verschillende tijden, bij haokan en toen zena. Het maakt niks uit, altijd lang wachten. Zal toch iets met het systeem zijn dat ze daar hanteren. Prijzen zijn daarin tegen dan wel weer goed!

Het lange wachten vond ik persoonlijk totaal geen probleem. Het probleem waren de mensen die haast hadden en niet op hun beurt wilde wachten, wat ik overigens echt wel begrijp. Toch fijn om te lezen dat er toch wat aan gedaan gaat worden voor de mensen die haast hebben of iets dergelijks.

Nog ff 2 fotootjes tussen door van Haokan Pijnacker waar ik vanmiddag op bezoek was. Haokan's eigen lijn Tribal Collection + Mooi akoestisch plafonnetje! :D

Bijlagen

• dak_haokan.jpg
    dak_haokan.jpg
    275,7 KB · Weergaven: 0
  • tribal_collectie.jpg
    tribal_collectie.jpg
    202,5 KB · Weergaven: 0
Wow, ik weet dat de chaos van vorig jaar mede veroorzaakt werd doordat er al problemen waren met de aanlevering, maar wat een verschil! Ik stond nu binnen 3 minuten alweer buiten met m'n bestelling. Complimenten! :)

Zelfde verhaal hier. Was met 5 minuten buiten, doordat er 2 voorpiepte. Maar had alle tijd. Zeer goede verbetering dit! Complimenten aan de crew van Haokan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan