Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb problemen met inloggen als ik doorgestuurd word als ik wil betalen voor mijn bestelling. Ik krijg dan deze foutmelding : 'Authenticatie mislukt'. Ja, ik heb de goede gegevens ingevoerd ( ze staan in me mail dus ze kunnen niet fout zijn ). Hoe los ik dit op?
Gr. Thijs![]()
Jo, als ik iets in het winkelwagentje doe en ga naar afrekenen krijg ik een error pagina.
Ook op een andere PC hetzelfde verhaal.
Mee bezig toevallig?
Jo, als ik iets in het winkelwagentje doe en ga naar afrekenen krijg ik een error pagina.
Ook op een andere PC hetzelfde verhaal.
Mee bezig toevallig?
Krijg hier gewoon een wit scherm.
Net me bestelling gedaan!! Hopelijk word het niet zo lang wachten zoals vorig jaar bij het afhalen. Wat een drama was dat zeg hahaha. Was overigens wel heel erg gezellig tijdens het wachten.
Het lange wachten was er 4 jaar geleden ook al toen het nog Zena was. Ben er elk jaar geweest op verschillende tijden, bij haokan en toen zena. Het maakt niks uit, altijd lang wachten. Zal toch iets met het systeem zijn dat ze daar hanteren. Prijzen zijn daarin tegen dan wel weer goed!