HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorig jaar hier een gedeelte van m'n bestelling gekocht. Was tevreden over de producten, wachttijd was een ander geval maar er kan altijd iets mis gaan dus dat belet me niet om hen niet nog een kans te geven. Afgelopen week m'n eerste bestelling hier gedaan, zojuist wilde ik Jo / Kees weer mailen voor een toevoeging, maar toen besloot ik te kijken of het via de webshop in 1x gewoon erbij kon zonder dat ik weer voor minimaal 40 euro moest kopen. Dat kon gewoon. Geweldig geregeld zo, het extra vuurwerk a 20 euro wordt bij mijn eerdere bestelling gevoegd, welke ook gelijk bij hetzelfde ophaal tijdstip wordt gevoegd, zonder extra werk voor de klant. Dit noem ik nou een winkel die leert van ervaring. Geweldig jongens!

Misschien een overbodige tip, maar denk aan extra verkoop. Een zinnetje in de bevestigingsmail waarin het volgende staat kan je werk /tijd schelen:

Indien u meer wilt bestellen kan dan via de webshop, u hoeft niet weer voor 40 euro te bestellen. Iets in die trant of zo. Dit zal jullie ongetwijfeld wel wat mailtjes kunnen schelen (en dus erg bruikbare tijd). Tot de 30ste.

Thx voor het positieve bericht, we hebben van vorig jaar veel geleerd. De nieuwe webshop is onderdeel van hoe dat we betere service kunnen geven. In Oisterwijk en Pijnacker hebben we nu ook extra afhaalruimte die we open kunnen doen als het te druk wordt. (vorug jaar waren de wachttijden te lang). Ook de inrichting van de bunkers is geoptimaliseerd zodat we sneller de producten bij elkaar kunnen pakken. De extra regel op de orderbevestiging is een hele goede tip thx

Vorig jaar hier een gedeelte van m'n bestelling gekocht. Was tevreden over de producten, wachttijd was een ander geval maar er kan altijd iets mis gaan dus dat belet me niet om hen niet nog een kans te geven. Afgelopen week m'n eerste bestelling hier gedaan, zojuist wilde ik Jo / Kees weer mailen voor een toevoeging, maar toen besloot ik te kijken of het via de webshop in 1x gewoon erbij kon zonder dat ik weer voor minimaal 40 euro moest kopen. Dat kon gewoon. Geweldig geregeld zo, het extra vuurwerk a 20 euro wordt bij mijn eerdere bestelling gevoegd, welke ook gelijk bij hetzelfde ophaal tijdstip wordt gevoegd, zonder extra werk voor de klant. Dit noem ik nou een winkel die leert van ervaring. Geweldig jongens!

Misschien een overbodige tip, maar denk aan extra verkoop. Een zinnetje in de bevestigingsmail waarin het volgende staat kan je werk /tijd schelen:

Indien u meer wilt bestellen kan dan via de webshop, u hoeft niet weer voor 40 euro te bestellen. Iets in die trant of zo. Dit zal jullie ongetwijfeld wel wat mailtjes kunnen schelen (en dus erg bruikbare tijd). Tot de 30ste.

Schitterend systeem. Erg handig als je toch net nog even dat ene product aan je bestelling wilt toevoegen. Ik ben er nog niet uit wat ik ga bestellen maar een bestelling doe ik zeker bij Haokan. Vorige jaar is het me ook super bevallen.

Misschien inderdaad in de bevestigingsmail zetten dat een volgende bestelling niet perse 40,00 hoeft te zijn. Dan haalt dat misschien nog zelfs mensen over om nog wat extra te halen bij Haokan. Win-Win !

bedankt voor de tip! Gelijk nog een pot erbij besteld! Heel handig systeem Haokan! Mijn complimenten!

Vandaag zijn al de TRIBAL producten binnen gekomen en het ziet er allemaal perfect uit, al de productdetails meteen bekeken zoals drukwerk, lonten, afdekfolies van de cakes enz en het is allemaal zoals we het besteld hebben. gelukkig was de inhoud niet erg vochtig, behalve soms de bovenste laag die tegen het dak van de container zaten en die bewaren we tot volgend jaar.
Over een kleine 3 weken hebben we van alle producten de Nederlandse films.
Een paar fotos van vandaag.

nr1.jpg

nr2.jpg

nr3.jpg

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Ohw dat ziet er goed uit je heb er genoeg staan je zal er o 1 kunnen testen:idea:

Geachte heer / mevrouw,

Is er al bekend wanneer er in Pijnacker een demo wordt gegeven? vorig jaar was het eind november al, maar ik kan het nu niet vinden 1,2,3. Iemand al een idee? Of wordt er geen demo gegeven dit jaar?

Gr. Robin

Hallo Jo, heb Kees een week geleden al gemaild en jou een paar dagen geleden een bericht gestuurd maar niets vernomen. Misschien loopt het mis dus dan maar zo. Ik kan mijn bestelling in Pijnacker niet op de aangegeven data komen ophalen, kan deze naar de 29ste verschoven worden? Het betreft bestelling 98, met ophaalmoment de 30ste tussen 1800 - 1815. Kan dit verschoven worden naar de 29ste in de avond ergens?

Edit: Kreeg vandaag een mailtje van Kees dat hij er nog terug op zou komen. Zou dus opgelost moeten kunnen worden.

Laatst bewerkt:
Sky Explosion

Sky Explosion

De Sky Explosion is hier in Nederland nogmaals gekeurd bij de NFI en hij produceert precies het maximale toelaatbare geluid van 120 decibel.
Dus wil je echt een harde all at once knalcake dan is dit je keuze.
Nu t/m 30 nov voor € 12,70

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan