Vorig jaar hier een gedeelte van m'n bestelling gekocht. Was tevreden over de producten, wachttijd was een ander geval maar er kan altijd iets mis gaan dus dat belet me niet om hen niet nog een kans te geven. Afgelopen week m'n eerste bestelling hier gedaan, zojuist wilde ik Jo / Kees weer mailen voor een toevoeging, maar toen besloot ik te kijken of het via de webshop in 1x gewoon erbij kon zonder dat ik weer voor minimaal 40 euro moest kopen. Dat kon gewoon. Geweldig geregeld zo, het extra vuurwerk a 20 euro wordt bij mijn eerdere bestelling gevoegd, welke ook gelijk bij hetzelfde ophaal tijdstip wordt gevoegd, zonder extra werk voor de klant. Dit noem ik nou een winkel die leert van ervaring. Geweldig jongens!
Misschien een overbodige tip, maar denk aan extra verkoop. Een zinnetje in de bevestigingsmail waarin het volgende staat kan je werk /tijd schelen:
Indien u meer wilt bestellen kan dan via de webshop, u hoeft niet weer voor 40 euro te bestellen. Iets in die trant of zo. Dit zal jullie ongetwijfeld wel wat mailtjes kunnen schelen (en dus erg bruikbare tijd). Tot de 30ste.
Misschien een overbodige tip, maar denk aan extra verkoop. Een zinnetje in de bevestigingsmail waarin het volgende staat kan je werk /tijd schelen:
Indien u meer wilt bestellen kan dan via de webshop, u hoeft niet weer voor 40 euro te bestellen. Iets in die trant of zo. Dit zal jullie ongetwijfeld wel wat mailtjes kunnen schelen (en dus erg bruikbare tijd). Tot de 30ste.