HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
stond binnen 2 minuten weer buiten.. eigenlijk wel jammer:P amper tijd om een praatje te kunnen maken met andere liefhebbers:P

Was iets te vroeg, ff koffie drinken boven beetje rond kijken.
stond in minder dan 10 min klaar samen alles even nagekeken , hele leuke zaak moet ik zeggen!

Yep, hier ook.
Bestelling aan de balie helemaal nagelopen en klopte als een zwerende vinger.
In de tussentijd de gecontroleerde dozen steeds door twee man naar de auto heen en weer gelopen.
Binnen een kwartier weer weg.
Top service hoor!

Dit jaar is de verbetering goed zichtbaar, hier ook zeer snel de bestelling gekregen en na gekeken. Miste ook hier wat kleine dingetjes maar kan begrijpen dat zon dag niet alles goed kan gaan.

Bedankt en tot volgend jaar !

Iedereen de beste wensen voor 2015

Iedereen de beste wensen voor 2015

voor iedereen de beste wensen voor 2015.
De verkoopzit er weer op en we kunnen terugkijken naar een sucsesvol jaar.
al de aanpassingen die we vorig jaar gemaakt hadden hebben goed gewerkt.
De nieuwe webshop, indeling van bunkers, ons eigen transport enz. dus wat bij ons bekend is alleen maar positieve reacties. geen wachttijden, bestellingen klopte
Binnenkort nieuws wanneer onze uitverkoop weer start van gaat.

Laatst bewerkt:
ik hoorde dat het vuurwerk ophalen dit keer top was verlopen! Goede service en ik wacht de uitverkoop weer af :)

Super service afgelopen jaar en ook weer geprofiteerd van mooie prijzen. Ben benieuwd naar de uitverkoop. Afgelopen jaar ook diverse producten besteld mede doordat het later kunnen toevoegen van een artikel aan je bestelling ideaal is en je niet vastzit aan minimum bestel bedrag.

Keep up the good work !

Fijn om te zien dat de aanpassingen die haokan heeft gedaan het gewenste resultaat met zich mee heeft gebracht. Veel reacties over korte wachttijden!!

Ben er komend jaar ook gewoon weer. Ben benieuwd naar de uitverkoop!!

Voorbereiding MEGA UITVERKOOP

Voorbereiding MEGA UITVERKOOP

We zijn druk bezig met de voorbereiding van de MEGA UITVERKOOP, telling is ondertussen gedaan en we hebben besloten om dit jaar de bunkers zo ver mogelijk leeg te gaan verkopen. Dit wil zeggen dat we met super aanbiedingen het vuurwerk in de webshop gaan plaatsen. Ongekende kortingen zijn gegarandeerd. Alle drie de winkels zullen 29 dec 2015vanaf 05.00 uur opengaan en tot 10.00 uur is dan de uitgifte van de uitverkoop. In de webshop zijn dan ook alleen deze uren daarvoor beschikbaar.
De eerste keer is de minimale bestelorder € 75,- en daarna kan je voor elk gewenst bedrag bij blijven bestellen.
Binnenkort meer nieuws over de MEGA UTVERKOOP

Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

Vrijdag avond zal de MEGA UITVERKOOP van start gaan. De webshop is compleet gevuld met superaanbiedingen van romeinse kaarsen tot cakeboxen. We hebben nog genoeg in onze bunkers staan maar er zijn ook producten waar er nog maar een paar van zijn en hierbij is het OP=OP (vanaf 10 of minder zal het bij het artikel komen te staan). Iedereen die al een account bij ons heeft kan daar weer gewoon mee inloggen anderen moeten eerst registreren.
- De eerste keer is de minimale bestelorder € 75,- daarna kan je in je account gewoon bijbestellen.
- Afhalen van je bestelling is nu 29 dec. tussen 05.00 uur en 10.00 uur.
- LET OP kies de juiste locatie in de webshop waar je je bestelling doet. (omplaatsen van bestellingen is erg lastig voor ons)
- Tijdens de uitverkoop zit er geen gratis vuurwerk bij je bestelling.
Vragen of opmerkingen kan je hier stellen of direct aan me mailen [email protected]
Alvast veel plezier met het samenstellen van je favoriete vuurwerk voor aankomend jaar.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Aantal prijzen lijken al te vinden - big box voor 179.- bijvoorbeeld. Ben benieuwd naar alles, straks ff in de gaten houden en indien interresant, voor het 3e jaar op rij naar Oisterwijk.

Net de nieuwsbrief voorbij zien komen, wat een prijzen!
Ik kan me nu echt niet meer inhouden om niets te bestellen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan