HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Preview Waaiers TRIBAL

Preview Waaiers TRIBAL

Colorful China

colorfull.jpg

Raging Courage

raging.jpg

Meer info Volgt

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Maori hunter vind ik zeer mooie labels.
Komt misschien omdat ik iets met Nieuw Zeeland heb.

Dit vind ik ook een zeer mooi label.
skyexplos.jpg

Had zomaar gebruikt kunnen voor een Thunderdome flyer van vroegah.
Kenners weten wel wat ik bedoel.

Het gaat uiteindelijk om de inhoud natuurlijk, maar het oog wil ook wat, zeker bij de "gewone consument" en ik vind de labels ook zeer gaaf!

Mag ik vragen via welke importeur het nieuwe Tribal geleverd gaat worden? :) Daarmee krijgen we een indicatie van wat we kunnen verwachten, omdat elke importeur zijn eigen specialiteiten heeft die onder andere bepaald worden door de fabriekskeuze in China.

De labels zijn in elk geval al prima!

Prachtige labels. Ben benieuwd wat de uitwerkingen zijn.

Het gaat uiteindelijk om de inhoud natuurlijk, maar het oog wil ook wat, zeker bij de "gewone consument" en ik vind de labels ook zeer gaaf!

Mag ik vragen via welke importeur het nieuwe Tribal geleverd gaat worden? :) Daarmee krijgen we een indicatie van wat we kunnen verwachten, omdat elke importeur zijn eigen specialiteiten heeft die onder andere bepaald worden door de fabriekskeuze in China.

Sluit mij aan bij deze reacties. Labels zien er goed uit, maakt nieuwsgierig naar de inhoud van het product. Het 'kind' in mij komt bovendrijven en roept: 'hebbuh, hebbuh, hebbuh!!!'.

Lang geleden dat ik puur op basis van het uiterlijke voorkomen geprikkeld raak. Nice!

@Darksoul. Eén van de combi-dozen heet 'Legend of Pan Gu'. Misschien is dat wel een verwijzing naar de importeur. Zou zo maar kunnen, toch?

Haokan Fireworks is zelf importeur geworden. We hebben wel gekozen voor een een Chinese partner die al veel ervaring heeft met de Nederlandse markt dit omdat de regelgeving in Nederland erg streng is
in principe kan je in China met iedereen in zee gaan maar je moet er op kunnen vertrouwen dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt (wat blijkbaar ook wel eens tegen kan vallen)Verder kan je niet in China zeggen doe maar 5 kartonnen van die en 10 kartonnen van dat, nee het is meteen minimale afname van 100 kartonnen per product (en dat is nog steeds voor een chinees erg weinig) Dit betekend voor ons dat er 2500 kartonnen geproduceerd worden. Nu hopen dat ze hun werk goed doen en dat er in Nederland geen producten worden afgekeurd, als dit wel gebeurd kan het meteen zijn dat de winst weg is en dat al het werk en investering voor niets is geweest. Een flink risico dus. Maar daar gaan we maar niet vanuit. We kunnen nu wel zeggen dat de producten allemaal leuk geprijst zijn. tip van de sluier cakeboxen komen niet boven de € 110,- uit en de 500 gram cakes niet boven de € 30,-, we hebben maar 1 cake boven de € 30,- en dat is 1 van de 2 waaiercakes

Geweldig mooie labels zeg, hier heeft wat werk in gezeten.
En die prijzen klinken al helemaal geweldig, ben nu zeer benieuwd.

Haokan WK actie gaat nog 1 keer door

Haokan WK actie gaat nog 1 keer door

HAOKAN WK 2014 ACTIE gaat door
Het gaat er om wordt Nederland wereldkampioen of eindigen ze op de 2de of 3de plaats Bestellingen t/m 4 juli doen mee in deze actie.
Het gaat als volgt je plaatst je bestelling
Wordt Nederland wereldkampioen mag je voor 50% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nederland 2de dan mag je voor 20% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nederland 3de dan mag je voor 10% van het bedrag zelf extra vuurwerk uitzoeken
14 juli wordt iedereen gemaild hoe dat je het extra vuurwerk gratis kan bestellen
Het mooie is je kan nooit verliezen want je profiteerd sowieso van onze grote kortingen

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Jo, misschien moet je je banner op de website even aanpassen, de prijzen die daar op staan, zijn nog van voor de verhogingen eind mei - bijvoorbeeld double identity staat er nog voor 13,40 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan