HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf gisteren ook langs geweest. Was 9:30 in de winkel en verliet deze pas weer tegen 11:00. Lange wachttijd maar gelukkig wel gezellig met een aantal bekenden. Excuses aan iedereen die last van ons had in Pijnacker!

Wat betreft het geleverde vuurwerk heb ik wat gemengde gevoelens. Alle kleine zooi lijkt op het oog te kloppen dus dat heb ik.verder niet nagekeken. Kwa grote cakes en matten was alles er ook. Alleen de Lesli Mythos wad er niet. Erg jammer. Deze is vervangen door 4 fonteinen van Schuurmans. Helaas 4 dezelfde, maar prijstechnisch vergelijkbaar (in de voorverkoop meen ik een prijs van 2 euro en een beetje gezien te hebben). Had allicht liever wat anders gehad, maar slecht is de vervanger dus niet.
Alleen ontbrak er nog een ander klein Lesli fonteintje. Had er 3 besteld en heb er maar 2 gekregen achteraf. Niet de moeite waard om voor terug te rijden, maar wel jammer.

En het hele feit dat ik geen antwoord heb gehad op mijn eerdere vraag over de combinatie van vroege en late bestellingen en het gratis vuurwerk. Proefondervindelijk de uitkomst ondervonden. Even een antwoord geven had toch moeten kunnen?

De algehele indruk is -helaas- niet geweldig. Haokan kan alleen als laatste afspraak gepland worden, en niet ergens tussendoor, omdat alles dat uitloopt. Ik ga heel hard nadenken of dat ik volgend jaar wel langskom. Allicht rij ik wel een dorp verder voor d volgende grote winkel. Sorry heren.

Dan heb ik je misschien gezien. Was jij diegene met je naam op iemands anders vuurwerkdoos? :p

Zelf ben ik positief over Haokan. Kwam daar rond 9:30 aan, ben naar boven gelopen terwijl dat niet hoefde maar dat wist ik niet, dus iemand van het personeel zei vriendelijk dat ik beneden moest zijn, anders stond ik daar misschien nog 5/10min. En dan kom je beneden en dan moet je je in dat kleine hokje wringen... dat is wel een minpuntje... als je een aantal grote dozen hebt knal je tegen iedereen op en je komt maar net door de deur. Puntje voor volgend jaar. Heb daar ongeveer 15/20min staan wachten en toen was ik aan de beurt. Bonnetjes ingeleverd en 5/10min later kwam me bestelling eraan. Alles was helemaal compleet, netjes ingepakt, dus ik was ook zo weer weg. Alleen heb ik geen vuurwerkbril en lont gekregen... Op dat moment dacht ik daar ook niet aan. Wel hoor ik sommige mensen zeggen dat het lang duurde en dat andere later binnenkwamen en sneller weggingen. Het zou beter zijn als ze een nummer systeem hadden of de mensen moeten gewoon eerlijk zijn en elkaar voor laten gaan. Maar dit probleem kan je niet helemaal bij Haokan neerleggen. Ik ben dus zeer tevreden weggegaan en hoop voor Haokan dat het maandag beter gaat.

Dan heb ik je misschien gezien. Was jij diegene met je naam op iemands anders vuurwerkdoos? :p

Zelf ben ik positief over Haokan. Kwam daar rond 9:30 aan, ben naar boven gelopen terwijl dat niet hoefde maar dat wist ik niet, dus iemand van het personeel zei vriendelijk dat ik beneden moest zijn, anders stond ik daar misschien nog 5/10min. En dan kom je beneden en dan moet je je in dat kleine hokje wringen... dat is wel een minpuntje... als je een aantal grote dozen hebt knal je tegen iedereen op en je komt maar net door de deur. Puntje voor volgend jaar. Heb daar ongeveer 15/20min staan wachten en toen was ik aan de beurt. Bonnetjes ingeleverd en 5/10min later kwam me bestelling eraan. Alles was helemaal compleet, netjes ingepakt, dus ik was ook zo weer weg. Alleen heb ik geen vuurwerkbril en lont gekregen... Op dat moment dacht ik daar ook niet aan. Wel hoor ik sommige mensen zeggen dat het lang duurde en dat andere later binnenkwamen en sneller weggingen. Het zou beter zijn als ze een nummer systeem hadden of de mensen moeten gewoon eerlijk zijn en elkaar voor laten gaan. Maar dit probleem kan je niet helemaal bij Haokan neerleggen. Ik ben dus zeer tevreden weggegaan en hoop voor Haokan dat het maandag beter gaat.

nu je het zeg een bril of aansteek lont heb ik ook niet gezien

Ik weet niet hoe de indeling van het pand van binnen is, maar kun je niet beter boven mensen met hun bestellingen ontvangen, eventueel bij laten bestellen en dan omroepen als de bestelling klaar is dat ze hem beneden op kunnen halen? Ik weet niet of dit logistiek mogelijk is in het pand, maar het lijkt mij beter als mensen gewoon lekker binnen met een bak koffie staan te wachten en eventueel nog wat bij kopen.

Ik ben wel tevreden over de afhandeling in Pijnacker.
Nee is niet mogelijk, bunkers zitten beneden en de enige normale verbinding met boven is de trap. Dan zou het vuurwerk eerst omhoog moeten vanuit de bunkers en dan weer de trap af, zware dozen, drukte, dat gaat zeker niet werken.

Nee is niet mogelijk, bunkers zitten beneden en de enige normale verbinding met boven is de trap. Dan zou het vuurwerk eerst omhoog moeten vanuit de bunkers en dan weer de trap af, zware dozen, drukte, dat gaat zeker niet werken.

Volgensmij is dat ook niet zijn bedoeling. Maar gewoon dat je je boven meld, dat je aanwezig bent. Dat het naar beneden wordt doorgegeven wie er allemaal zijn, zodat de bestellingen klaar staan. Dan wordt er vanuit beneden doorgegeven naar boven; Bestelling voor Jan klaassen is klaar! Die loopt naar beneden en haalt het op. Zo heb je weinig mensen in de afhaalruimte, en geen chaos.

Dat bedoeld hij toch niet.

Je geeft je bon af (boven of beneden?), je gaat naar boven toe drinkt een bakje koffie, je nummer of naam word omgeroepen, je gaat naar beneden toe controleert je bestelling en klaar. Postkantoor idee..

Zo staat het onder niet helemaal vol, en heb je ruimte om je bestelling te checken.

Je geeft je bon af (boven of beneden?), je gaat naar boven toe drinkt een bakje koffie, je nummer of naam word omgeroepen, je gaat naar beneden toe controleert je bestelling en klaar. Postkantoor idee..

Zo staat het onder niet helemaal vol, en heb je ruimte om je bestelling te checken.

dit is een goed idee vanaf morgen gelijk doen lees mee heren....

mag ik vragen welke vervanger jij heb gekregen voor jou total medness ?

Wij hebben daar de crackling wave en de unbelievable tanasje voor gekregen. das in totaal iets van 40/50 euro "extra".

Ps: heb zelf ook om onze lonten en brillen moeten vragen, je merkte echter aan het personeel dat ze het druk hadden en redelijk wat stress aanwezig was, a door men mss wat vergeet. Is echter niet goed te praten maar het is wel menselijk.

Wij hebben daar de crackling wave en de unbelievable tanasje voor gekregen. das in totaal iets van 40/50 euro "extra".

Ps: heb zelf ook om onze lonten en brillen moeten vragen, je merkte echter aan het personeel dat ze het druk hadden en redelijk wat stress aanwezig was, a door men mss wat vergeet. Is echter niet goed te praten maar het is wel menselijk.

ik had kees gemail omdat ik bij bestelt had en dat was alemaal geen probleem alles stond al klaar !!!!dus is niet zo geweest dat dit vergeten was bij te pakken ( lond bril)

heb je dat allemaal aleen voor aleen de total madness gekregen ???????:shocked:
ik mocht wat uit zoeken voor 25 euro lekker als alle prijzen al veel hoger liggen ik in boekje kijken kwam ik uit op de Beautiful Guilin uitverkocht ?? was 00.00 doe dan maar Event cake No.4 was er ook niet meer toen maar de the fan gevraagd maar die had ik ook al 1 keer en moets ik 3,5 gaan bij betalen ik zeg laat maar zitten geef mij me geld maar terug

Gisteren om 07.00 mijn vuurwerk opgehaald in Oisterwijk. Drie dozen stonden al netjes klaar op de planken achter de toonbank. Samen de lijst doorgelopen met een lief vrouwtje. Alles compleet. Ik was meteen aan de beurt, ben amper vijf minuten binnen geweest! Het is even vroeg uit je bed, maar wel heerlijk rustig. Als het wel drukker is, kan ik mij zo voorstellen dat wachten niet fijn is. Smalle ingang en ruimte is ook niet al te groot. Ik ben zeer tevreden en zal volgend jaar zeker terugkomen.

Was er ook om 7 uur, als eerste! Zal jij of net na mij of tegelijkertijd geweest zijn denk ik.
Ben er inderdaad ook nog steeds erg tevreden over en me pa ook.
We hebben samen al heel wat winkels gehad en hier stonden we het snelste buiten en hadden ze door de rust meer tijd voor wat vriendelijkheid tussendoor.

Dat bedoeld hij toch niet.

Juist. Ze hebben een prachtig ruimtelijke winkel,dus waarom daar geen gebruik van maken en mensen lekker binnen laten wachten en beneden de ruimte hebben om je bestelling na te kijken. Bijkomend voordeel is dat je wellicht nog mensen tot een extra aankoop kan verleiden...

Ik had een pakje shooet shocks gekocht om ze uit te testen en ze zijn veel beter dan verwacht!
Ik hoop stiekem dat er voor morgen nog een paar in de voorraad liggen :D

Jo-Haokan: Een bericht voor diegene die bij ons een New Moon hebben besteld, voor diegene die speciaal van ver komen rijden graag even bellen naar de desbetreffende winkel of dat hij er nog is we hebben er namenlijk 15 te weinig geleverd gekregen. Hier balen wij natuurlijk stevig van.
Dus kom je van ver speciaal hiervoor dan kunnen wij ook het geld terugstorten.

Gekopieerd van FPM.

ik had kees gemail omdat ik bij bestelt had en dat was alemaal geen probleem alles stond al klaar !!!!dus is niet zo geweest dat dit vergeten was bij te pakken ( lond bril)

heb je dat allemaal aleen voor aleen de total madness gekregen ???????:shocked:
ik mocht wat uit zoeken voor 25 euro lekker als alle prijzen al veel hoger liggen ik in boekje kijken kwam ik uit op de Beautiful Guilin uitverkocht ?? was 00.00 doe dan maar Event cake No.4 was er ook niet meer toen maar de the fan gevraagd maar die had ik ook al 1 keer en moets ik 3,5 gaan bij betalen ik zeg laat maar zitten geef mij me geld maar terug

Volgens mij was het Jo die ons deze 2 vervangers gaf voor de Total Madness, maar is dan wel jammer dat ze bij jou zo moeilijk over gedaan hebben. Dit kan mss ook liggen aan de grote van de bestelling die je gedaan hebt.

Volgens mij was het Jo die ons deze 2 vervangers gaf voor de Total Madness, maar is dan wel jammer dat ze bij jou zo moeilijk over gedaan hebben. Dit kan mss ook liggen aan de grote van de bestelling die je gedaan hebt.

dat zou het wel geweest zij ze doen geen moeiten meer voor een bestelling van 600 euro is te weinig voor ze
:bonk:

Kunnen het wel persoonlijk maken, zou zeggen bel ze of mail ze.

Begint een kinderachtige discussie te worden.

Zaterdag ook bij Haokan geweest. Waarschijnlijk eerste keer en laatste keer. Moesten lang wachten en was druk en uiteindelijk bij 1 bestelling konden 4! van de 5 artikelen niet geleverd worden..

Jammer want ze hadden leuke acties...

Kreeg ipv Short circuit singleshots Earth zonder vermelding of iets dergelijks. Pijlenpaket niet geleverd gekregen en anderhalf uur in de rij. Helaas, vorig jaar ging het beter..

Kreeg ipv Short circuit singleshots Earth zonder vermelding of iets dergelijks. Pijlenpaket niet geleverd gekregen en anderhalf uur in de rij. Helaas, vorig jaar ging het beter..

Vorig jaar hebben zij ook niet ze lopen te stunten, en vanuit Haokan is er el aan mededeling gekomen dat het niet lekker is gegaan en om hier nu over door te blijven zeuren vind ik behoorlijk saai te vinden. Had dan je mond open getrokken bij het afhalen waant je bent zelf natuurlijk ook verantwoordelijk aangezien je de bestelling toch doorneemt ?
Enfin : dinsdag sta ik hier om mijn bestelling af te halen en mocht er iets niet kloppen dan trek ik daar onmiddellijk aan de bel en dan ben ik er van overtuigd dat alles goed wordt opgelost :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan