HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heb ik je misschien gezien. Was jij diegene met je naam op iemands anders vuurwerkdoos? :p

...

Dat was een maatje van me. Maar inderdaad dat groepje dus.
Valt me mee dat hij trouwens nog niet hereageert heeft, want die bestelling klopte helemaal van geen kanten.
Te weinig geleverde cakes, missende producten, van vragen nogsteeds verkeerde vervangers geven (dozen knalritsen ipv de gevraagde knalcakes) enzovoor. Maar de eer voor het volledige verhaal laat ik aan hem.

En... Torr. Allicht dat veel negatieve feedback saai is, maar het toont wel aan hor het ervaren is door de menigte.

Vandaag hier geweest om mijn bestelling op te halen. Stond met een paar minuten weer buiten. Van mij dus alleen maar lof!

Na de tegenvaller van zaterdag (lang wachten op bestelling, losse verkoop voortijdig dicht) vandaag toch maar een nieuwe poging gedaan bij Haokan Pijnacker. Ik was de allereerste bij de losse verkoop om 07:03 uur :D Er was zondag veel nieuwe voorraad aangeleverd, toch waren 15 á 20 artikelen nog uitverkocht. Dit stond wel netjes aangeplakt.

Na mijn bestelling te hebben afgerekend ging ik naar beneden om het op te halen. Uiteraard nu een stuk rustiger dan zaterdag. En dat komt de nauwkeurigheid ten goede! Bestelling werd netjes nagekeken. Toen ik aangaf dat ik zaterdag ook geweest was, gaf men nogmaals aan dat het toen verkeerd gelopen is en dat ze respect hadden dat ik toch was teruggekomen!

Iedereen verdient een tweede kans, en Haokan heeft die gegrepen:wink:

Vorig jaar hebben zij ook niet ze lopen te stunten, en vanuit Haokan is er el aan mededeling gekomen dat het niet lekker is gegaan en om hier nu over door te blijven zeuren vind ik behoorlijk saai te vinden. Had dan je mond open getrokken bij het afhalen waant je bent zelf natuurlijk ook verantwoordelijk aangezien je de bestelling toch doorneemt ?
Enfin : dinsdag sta ik hier om mijn bestelling af te halen en mocht er iets niet kloppen dan trek ik daar onmiddellijk aan de bel en dan ben ik er van overtuigd dat alles goed wordt opgelost :)

Heel leuk allemaal, echter had ik nog een winkel die ik moest bezoeken waar ook een tijdslimiet op stond voordat die dicht ging, dan kan ik niet uitgebreid een karton of 2 gaan doorzoeken naar al het kleine wat er in ligt.

Had je dan niet zelf ruimer kunnen plannen? Ik heb 3 bestellingen opgehaald met ruim 4 uur er tussen iedere keer. Je kunt niet alles op de winkels afschuiven.
Heel leuk allemaal, echter had ik nog een winkel die ik moest bezoeken waar ook een tijdslimiet op stond voordat die dicht ging, dan kan ik niet uitgebreid een karton of 2 gaan doorzoeken naar al het kleine wat er in ligt.

Jo-Haokan: Een bericht voor diegene die bij ons een New Moon hebben besteld, voor diegene die speciaal van ver komen rijden graag even bellen naar de desbetreffende winkel of dat hij er nog is we hebben er namenlijk 15 te weinig geleverd gekregen. Hier balen wij natuurlijk stevig van.
Dus kom je van ver speciaal hiervoor dan kunnen wij ook het geld terugstorten.

Gekopieerd van FPM.

Ik zie dit bericht nu pas. Vanmorgen gewoon naar Haokan geweest en de New Moon meegekregen, ben blij dat ik deze topper in de straat heb staan. Ik was er rond kwart over 9, was rustig met het afhalen. Binnen 10 minuten stond ik weer buiten, netjes geregeld zo!

Had je dan niet zelf ruimer kunnen plannen? Ik heb 3 bestellingen opgehaald met ruim 4 uur er tussen iedere keer. Je kunt niet alles op de winkels afschuiven.

Als ik een afspraak om 17:00 heb verwacht ik ook het dan te kunnen ophalen, wij moeten wel netjes op tijd komen maar de winkel zelf ho maar.

Ik heb zeer goede ervaringen met Haokan.
Ik had de GOE besteld en toen deze afgekeurd werd is dat met email overleg goed opgelost.
Toen ik 2e kerstdag ineens begon te twijfelen over mijn vervanger, en mijn bestelling wilde aanpassen heb ik s'avonds gemaild en kreeg binnen 10 minuten antwoord dat hij de volgende dag z'n best ging doen..
De volgende dag heel snel een email gehad dat 1 gekozen product uitverkocht was.. Snel gebeld en opgelost.
Vanochtend mijn bestelling opgehaald en stond binnen 5 minuten weer buiten met al mijn spullen.
Top geregeld :thumbup: En tot volgend jaar.

Ook ik stond vanochtend snel weer buiten met de spullen, maar oh oh, wat hebben die jongens van Haokan het zichzelf moeilijk gemaakt met de acties. Dr stond iemand naast me en die had een hele stapel mailverkeer bij zich met allerlei bestellingen etc. Dan sta ik er niet vreemd van te kijken als het bij sommigen iets/veel langer duurt.

Vandaag mijn bestelling hier opgehaald (2de keer dat ik hier kwam), ze waren niets vergeten en ik heb en mooie vervanger gehad voor pyro's Delight :D

Heb 1 uur moeten wachten (maar heb dit al zovaak meegemaakt bij andere winkels), 4 bestelde producten waren niet op voorraad, maar die zijn keurig en boven verwachting vervangen. Kortom, ik ben gewoon best tevreden met Haokan en co.

Als iemand die nu al echt wat jaartjes zijn vuurwerk koopt, en alle grote aanbieders/prijsknallers heeft bezocht tijdens de verkoopdagen: dit kan verbeterd worden.

1. De wachtruimte voor de bestellingen is te klein, dus de balie ook.
2. Vuurwerk wordt aan de balie gecontroleerd > zet buiten wat party-tenten neer, met personeel dat vuurwerk controleert, aan de balie controleren kost meer tijd en remt de doorstroming.
3. Gebruik de party-tent van punt 2 ook voor het uitdelen van koffie/thee/warme chocolademelk.
4. Als je een bestelling (het formulier) aanneemt, pak dan ook meteen die bestelling, pak er dus geen 8 in één keer, want dan moeten de andere 7 mensen lang wachten op het vuurwerk, nadat het formulier is afgegeven, en krijgt persoon B (die later aankwam) eerder zijn vuurwerk dan persoon A.

Na de tegenvaller van zaterdag (lang wachten op bestelling, losse verkoop voortijdig dicht) vandaag toch maar een nieuwe poging gedaan bij Haokan Pijnacker. Ik was de allereerste bij de losse verkoop om 07:03 uur :D Er was zondag veel nieuwe voorraad aangeleverd, toch waren 15 á 20 artikelen nog uitverkocht. Dit stond wel netjes aangeplakt.

Na mijn bestelling te hebben afgerekend ging ik naar beneden om het op te halen. Uiteraard nu een stuk rustiger dan zaterdag. En dat komt de nauwkeurigheid ten goede! Bestelling werd netjes nagekeken. Toen ik aangaf dat ik zaterdag ook geweest was, gaf men nogmaals aan dat het toen verkeerd gelopen is en dat ze respect hadden dat ik toch was teruggekomen!

Iedereen verdient een tweede kans, en Haokan heeft die gegrepen:wink:
Hoezo respect dat je was teruggekomen? Het is verdomme ons geld, tuurlijk kom ik dat ophalen! Beetje vreemd van het personeel.
Als je het niet was komen halen, hadden ze ze wel heel makkelijk verdient.

Heb 1 uur moeten wachten (maar heb dit al zovaak meegemaakt bij andere winkels), 4 bestelde producten waren niet op voorraad, maar die zijn keurig en boven verwachting vervangen. Kortom, ik ben gewoon best tevreden met Haokan en co.

Als iemand die nu al echt wat jaartjes zijn vuurwerk koopt, en alle grote aanbieders/prijsknallers heeft bezocht tijdens de verkoopdagen: dit kan verbeterd worden.

1. De wachtruimte voor de bestellingen is te klein, dus de balie ook.
2. Vuurwerk wordt aan de balie gecontroleerd > zet buiten wat party-tenten neer, met personeel dat vuurwerk controleert, aan de balie controleren kost meer tijd en remt de doorstroming.
3. Gebruik de party-tent van punt 2 ook voor het uitdelen van koffie/thee/warme chocolademelk.
4. Als je een bestelling (het formulier) aanneemt, pak dan ook meteen die bestelling, pak er dus geen 8 in één keer, want dan moeten de andere 7 mensen lang wachten op het vuurwerk, nadat het formulier is afgegeven, en krijgt persoon B (die later aankwam) eerder zijn vuurwerk dan persoon A.

Niks aan toe te voegen, ge haalt me de woorden uit de mond. :)

Ik was van plan vandaag nog wat los erbij te bestellen, hebben ze gewoon de losse verkoop eruit gegooid! Ook weer anderhalf uur staan wachten net als zaterdag..

Hoezo respect dat je was teruggekomen? Het is verdomme ons geld, tuurlijk kom ik dat ophalen! Beetje vreemd van het personeel.
Als je het niet was komen halen, hadden ze ze wel heel makkelijk verdient.

Als je het bericht van rico goed leest zegt ie namelijk dat nog een bestelling heeft gedaan in de losse verkoop. Ondanks dat zijn voorbestelling wat problemen opleverde

Sorry, maar net voor oudjaarsdag even wellicht een negatief bericht Haokan Oisterwijk een keer maar NOOIT meer 4 klanten voor mij kregen niet wat ze besteld hadden ach een alternatiefje dat wel en warempel ik ben aan de beurt met mijn bestellijst die ik om 12 uur kon ophalen de hurricane heb ik niet meer ....GGGGRRRRR speciaal daarvoor besteld bij Haokan Oisterwijk gratis vuurwerk tja sorry die staat niet opduw pakken dat klopt maar jullie geven zelf aan dat het gratis product achteraf wordt toegevoegd.....GGGRRRRRR NOOIT MEER dus gewoon weer naar www.vuurwerkbestel.nl of gewoon even naar België rijden dit nooit meer. Zelfs de simpele romeinse kaarsen voor de kids waren er niet meer wat moet ik nog meer doen 1e week november een bestelling geplaatst.............!!!!!!! ik wens iedereen een goede maar zeker een veilige jaarwisseling.

Houd je bestellingen in de gaten niet alleen om de bv babypijltjes maar toch je besteld 2 pakkertjes á100 St. En je krijgt 60 stuks en als ze zo het gratis vuurwerk "vergeten" dan is het leuk shoppen voor hun succes

erg wisselende ervaringen hier, maar denk ook dat daar een stukje kruitstress van sommigen bijzit ;). Mijn ervaring was eigenlijk wel positief. Heb het in de nacht opgehaald, ja moest even wachten maar wat wil je als er weet ik het hoeveel freaks voor de deur staan. Ik denk ook, zoals hoakan zelf al aangeeft, dat ze de drukte wat onderschat hebben. Er zijn al wat goede suggesties langsgekomen en hoop dat haokan hier volgend jaar wat mee doet. Vergeet ook niet dat de jongens echt keihard werken om het voor elkaar te boksen, en het voor hun vaak net zo frustrerend is als ons als er bijvoorbeeld iets niet is. Respect voor jullie! Je ziet gewoon aan de zaak dat het nog niet klaar was voor de massa. Ja wij zijn klant en koning, maar een beetje respect naar de ondernemer kan geen kwaad. Hij heeft tenslotte ons wel mooie aanbiedingen kunnen geven!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan