robinhood
VWC lid
Zelf gisteren ook langs geweest. Was 9:30 in de winkel en verliet deze pas weer tegen 11:00. Lange wachttijd maar gelukkig wel gezellig met een aantal bekenden. Excuses aan iedereen die last van ons had in Pijnacker!
Wat betreft het geleverde vuurwerk heb ik wat gemengde gevoelens. Alle kleine zooi lijkt op het oog te kloppen dus dat heb ik.verder niet nagekeken. Kwa grote cakes en matten was alles er ook. Alleen de Lesli Mythos wad er niet. Erg jammer. Deze is vervangen door 4 fonteinen van Schuurmans. Helaas 4 dezelfde, maar prijstechnisch vergelijkbaar (in de voorverkoop meen ik een prijs van 2 euro en een beetje gezien te hebben). Had allicht liever wat anders gehad, maar slecht is de vervanger dus niet.
Alleen ontbrak er nog een ander klein Lesli fonteintje. Had er 3 besteld en heb er maar 2 gekregen achteraf. Niet de moeite waard om voor terug te rijden, maar wel jammer.
En het hele feit dat ik geen antwoord heb gehad op mijn eerdere vraag over de combinatie van vroege en late bestellingen en het gratis vuurwerk. Proefondervindelijk de uitkomst ondervonden. Even een antwoord geven had toch moeten kunnen?
De algehele indruk is -helaas- niet geweldig. Haokan kan alleen als laatste afspraak gepland worden, en niet ergens tussendoor, omdat alles dat uitloopt. Ik ga heel hard nadenken of dat ik volgend jaar wel langskom. Allicht rij ik wel een dorp verder voor d volgende grote winkel. Sorry heren.
Dan heb ik je misschien gezien. Was jij diegene met je naam op iemands anders vuurwerkdoos?

Zelf ben ik positief over Haokan. Kwam daar rond 9:30 aan, ben naar boven gelopen terwijl dat niet hoefde maar dat wist ik niet, dus iemand van het personeel zei vriendelijk dat ik beneden moest zijn, anders stond ik daar misschien nog 5/10min. En dan kom je beneden en dan moet je je in dat kleine hokje wringen... dat is wel een minpuntje... als je een aantal grote dozen hebt knal je tegen iedereen op en je komt maar net door de deur. Puntje voor volgend jaar. Heb daar ongeveer 15/20min staan wachten en toen was ik aan de beurt. Bonnetjes ingeleverd en 5/10min later kwam me bestelling eraan. Alles was helemaal compleet, netjes ingepakt, dus ik was ook zo weer weg. Alleen heb ik geen vuurwerkbril en lont gekregen... Op dat moment dacht ik daar ook niet aan. Wel hoor ik sommige mensen zeggen dat het lang duurde en dat andere later binnenkwamen en sneller weggingen. Het zou beter zijn als ze een nummer systeem hadden of de mensen moeten gewoon eerlijk zijn en elkaar voor laten gaan. Maar dit probleem kan je niet helemaal bij Haokan neerleggen. Ik ben dus zeer tevreden weggegaan en hoop voor Haokan dat het maandag beter gaat.