Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Topic heet "HAOKAN Fireworks te Pijnacker"
Als er niets anders bij staat, zal het daar dus wel over gaan?![]()
Hallo ik heb een vraagje, ik heb een bestelling open staan voor maandag de 30e maar ik zou er eigenlijk nog wat bij willen bestellen. Kan je daar aan de balie gewoon nog wat los bestellen? Zou heel mooi zijn!![]()
Boven kun je bestellen ja.
2 uur en een kwartier wachten in de kou op een bestelling van 35 euro is toch best vreemd?Voor mij was het een prettige ervaring. Kwam om iets voor tienen binnen vanochtend en werd direct geholpen. Bij thuiskomst zag ik dat er nog een paar draaizonnetjes ontbraken, maar ik had in totaal iets van zes dozen vuurwerk besteld, dus zo'n klein foutje is dan nog wel te overzien.
Bij Huisman vuurwerk heb ik drie kwartier moeten wachten, dus volgens mij is dat niks vreemds bij de populaire vuurwerkwinkels.
Gisteren om 11 uur met wat maten 2 grote bestellingen opgehaald in Oisterwijk. Over het algemeen zeer te vrede. Alleen door de kleine balie en wachtruimte was het lastig om steeds je dozen vuurwerk naar de auto te brengen. De manier waarop er gecontroleerd werd was top. Jij kreeg de bestellijst zij noemde op wat er in de doos zat. Zo 10 à 12 keer op neer gelopen. Total madness en de x plosion niet aanwezig, maar wel zeer nette vervangers gekregen. Dus al met al door de flinke kortingen en het vele mooie vuurwerk zeer te vrede. Haokan tot volgend jaar !
Wat me opvalt is dat wel vrijwel iedereen tevreden is over de vervangers.
Blijkbaar heb ik zelf gewoon pech gehad dat ik te maken had met een gierig personeelslid..![]()