HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij was het een prettige ervaring. Kwam om iets voor tienen binnen vanochtend en werd direct geholpen. Bij thuiskomst zag ik dat er nog een paar draaizonnetjes ontbraken, maar ik had in totaal iets van zes dozen vuurwerk besteld, dus zo'n klein foutje is dan nog wel te overzien.

Bij Huisman vuurwerk heb ik drie kwartier moeten wachten, dus volgens mij is dat niks vreemds bij de populaire vuurwerkwinkels.

Hallo ik heb een vraagje, ik heb een bestelling open staan voor maandag de 30e maar ik zou er eigenlijk nog wat bij willen bestellen. Kan je daar aan de balie gewoon nog wat los bestellen? Zou heel mooi zijn! :wink:

Hallo ik heb een vraagje, ik heb een bestelling open staan voor maandag de 30e maar ik zou er eigenlijk nog wat bij willen bestellen. Kan je daar aan de balie gewoon nog wat los bestellen? Zou heel mooi zijn! :wink:

Boven kun je bestellen ja.

Voor mij was het een prettige ervaring. Kwam om iets voor tienen binnen vanochtend en werd direct geholpen. Bij thuiskomst zag ik dat er nog een paar draaizonnetjes ontbraken, maar ik had in totaal iets van zes dozen vuurwerk besteld, dus zo'n klein foutje is dan nog wel te overzien.

Bij Huisman vuurwerk heb ik drie kwartier moeten wachten, dus volgens mij is dat niks vreemds bij de populaire vuurwerkwinkels.
2 uur en een kwartier wachten in de kou op een bestelling van 35 euro is toch best vreemd?

We kwamen vanochtend om 10:05 binnen. De kleine ruimte zat helemaal vol. We moesten uiteindelijk 45 minuten wachten op onze bestellingen, maar al met al blij vertrokken en over die prijzen kun je toch niet klagen :D

Ik ben hier gisteren in de middag mijn bestelling op wezen halen. Het was idd wat druk, heb denk 45 minuten moeten wachten. Dit vond ik eigenlijk niet erg. Ik vond het wel erg jammer dat je niet je bestelling rustig kon nakijken i.v.m. drukte en de te kleine ruimte. In eerste instantie waren ze mijn karton Thunder Salutes vergeten, maar dit had ik gelukkig al snel door, waarna ze deze gingen zoeken en ik hem uiteindelijk ook kreeg. Eenmaal thuis aangekomen blijkt dat er 3 producten niet bij zaten (1x sick 6 rockets, 1x Pyramid en 1x Sky Show). Daarnaast zaten er voor een tweetal producten vervangers, waar ik niet over geïnformeerd was. Het waren wel goede vervangers naar mijn mening, maar ik vind wel dat dit even gemeld dient te worden bij het afhalen.

TOP zaak...

Op de demo al met een van de eigenaren kunnen spreken, en je merkte dat hij plezier had in zijn werk.
natuurlijk naar de nachtverkoop geweest kwam als een van de eerste binnen en verlate het pand als bijna laatste, dit was totaal niet erg omdat alles gewoon bij mijn bestelling zat.. Het enige minpuntje was dat we in de regen buiten stonden maar dat neem je lief omdat je ook in de regen stookt.

Top dat haokan ook zelfreflectie heeft en ziet wat er mis ging en wat er verbeterd kan worden, een ding is zeker hier bestel ik uiteraard vaker en vooral met de "vroegboekkortingen".

Ik weet niet hoe de indeling van het pand van binnen is, maar kun je niet beter boven mensen met hun bestellingen ontvangen, eventueel bij laten bestellen en dan omroepen als de bestelling klaar is dat ze hem beneden op kunnen halen? Ik weet niet of dit logistiek mogelijk is in het pand, maar het lijkt mij beter als mensen gewoon lekker binnen met een bak koffie staan te wachten en eventueel nog wat bij kopen.

Ik ben wel tevreden over de afhandeling in Pijnacker.

ik ben gisteren ochtend geweest in Roosendaal maar ik heb ruim 30minuten staan wachten terwijl er maar 2 bestellingen waren die ze moesten pakken. beetje vreemd! toen kreeg ik mijn bestelling. ik had 2x skyshow besteld maar 1 van de 4 potten was er niet dus kreeg ik er 3 mee. toen zij ik dat de skyshow uit 2 potten bestond en dat ik die 2x had en toen zijn ze in het magazijn gaan kijken voor een vervanger. toen kreeg ik de big deal mee.

alleen jammer van het wachten maar voor de rest zeker te weten goed geregeld en hele mooie kortingen:p

Gisteren om 11 uur met wat maten 2 grote bestellingen opgehaald in Oisterwijk. Over het algemeen zeer te vrede. Alleen door de kleine balie en wachtruimte was het lastig om steeds je dozen vuurwerk naar de auto te brengen. De manier waarop er gecontroleerd werd was top. Jij kreeg de bestellijst zij noemde op wat er in de doos zat. Zo 10 à 12 keer op neer gelopen. Total madness en de x plosion niet aanwezig, maar wel zeer nette vervangers gekregen. Dus al met al door de flinke kortingen en het vele mooie vuurwerk zeer te vrede. Haokan tot volgend jaar !

Wat me opvalt is dat wel vrijwel iedereen tevreden is over de vervangers.
Blijkbaar heb ik zelf gewoon pech gehad dat ik te maken had met een gierig personeelslid.. :angry:

Gisteren om 11 uur met wat maten 2 grote bestellingen opgehaald in Oisterwijk. Over het algemeen zeer te vrede. Alleen door de kleine balie en wachtruimte was het lastig om steeds je dozen vuurwerk naar de auto te brengen. De manier waarop er gecontroleerd werd was top. Jij kreeg de bestellijst zij noemde op wat er in de doos zat. Zo 10 à 12 keer op neer gelopen. Total madness en de x plosion niet aanwezig, maar wel zeer nette vervangers gekregen. Dus al met al door de flinke kortingen en het vele mooie vuurwerk zeer te vrede. Haokan tot volgend jaar !

mag ik vragen welke vervanger jij heb gekregen voor jou total medness ?

Top zaak! :D
Ze hadden alleen de Zena golden wave niet dus heb ik de zena crackling wave gekregen + forbidden kingdom en nog een zena psycho mania :p

Zelf gisteren ook langs geweest. Was 9:30 in de winkel en verliet deze pas weer tegen 11:00. Lange wachttijd maar gelukkig wel gezellig met een aantal bekenden. Excuses aan iedereen die last van ons had in Pijnacker!

Wat betreft het geleverde vuurwerk heb ik wat gemengde gevoelens. Alle kleine zooi lijkt op het oog te kloppen dus dat heb ik.verder niet nagekeken. Kwa grote cakes en matten was alles er ook. Alleen de Lesli Mythos wad er niet. Erg jammer. Deze is vervangen door 4 fonteinen van Schuurmans. Helaas 4 dezelfde, maar prijstechnisch vergelijkbaar (in de voorverkoop meen ik een prijs van 2 euro en een beetje gezien te hebben). Had allicht liever wat anders gehad, maar slecht is de vervanger dus niet.
Alleen ontbrak er nog een ander klein Lesli fonteintje. Had er 3 besteld en heb er maar 2 gekregen achteraf. Niet de moeite waard om voor terug te rijden, maar wel jammer.

En het hele feit dat ik geen antwoord heb gehad op mijn eerdere vraag over de combinatie van vroege en late bestellingen en het gratis vuurwerk. Proefondervindelijk de uitkomst ondervonden. Even een antwoord geven had toch moeten kunnen?

De algehele indruk is -helaas- niet geweldig. Haokan kan alleen als laatste afspraak gepland worden, en niet ergens tussendoor, omdat alles dat uitloopt. Ik ga heel hard nadenken of dat ik volgend jaar wel langskom. Allicht rij ik wel een dorp verder voor d volgende grote winkel. Sorry heren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan