HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
3fm serious request

3fm serious request

Al weer een tijd geleden hadden we een melding gemaakt dat Haokan Fireworks meedoet met 3FM Serious Request en dat we van iedere voorbestelling € 1,- gaan doneren aan het goede doel.
Dit om de vuurwerkbranche in een beter daglicht te zetten (er is al genoeg negatieve media hierover)
We kunnen melden dat we ondertussen al over de € 1000,- zitten en dat de teller t/m 26 dec. zal blijven doorlopen.
Dit alles is al mogelijk gemaakt door jullie.

Tevens is de laatste week in gegaan voor alle kortingen in onze webshop

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Geweldig om te zien dat het bedrag al meer dan 1000 euro is, geweldig.
Ontzettend tof van jullie:applause:.

Vuurwerk demo/show (afsluiting meer dan 300 shells tot 5 inch)

Vuurwerk demo/show (afsluiting meer dan 300 shells tot 5 inch)

Aanstaande zaterdag 30 nov onze vuurwerk demo/show 19.30 uur bij de Zijdeweg Pijnacker
Industriegebied de Boezem (vlak bij onze winkel)
De demo en consumenten show (meer dan 250 cakes en vuurpijlen)
Afsluiting met prof. vuurwerk tot 5 inch (meer dan 300 shells)
Daarna gezelig een drankje in onze winkel.
Bestellingen mogelijk met leuke actie's

hallo jo hoever bent u met de schietlijst?
ben hier wel benieuwd naar!
lijst hierboven ziet er in ieder geval veel belovend uit!

Allereerst van harte gefeliciteerd met de 1000 euro voor Serious request, wat jullie allemaal wel niet hebben betekend dit jaar voor ons Freaks, en nu ook nog zo een gebaar, Chapeau:D.
Verder belooft het een prachtige demo te worden, zo te zien. Weet niet of ik aanwezig ben, aangezien ik geen vervoer heb en het anders 1,5 uur rijden is... Voor de mensen wie wel gaan, veel plezier en geniet er vooral van!

Even een leuke update wat betreft de demo, ik sprak net de heren van Haokan en de finale wordt nog vetter dan al was gezegd : er worden maar liefst minimaal 350 shells tot 5 inch geschoten en daarnaast nog een bizar aantal cakes !!

Dat is een beste update Arjan, bedankt.
Mooi om te zien dat de winkeliers demo's steeds meer op echte shows beginnen te lijken.
Ben nu wel heel erg benieuwd hoor.

Haokan, geweldig om te zien hoeveel er al opgehaald is met de actie! Ook ik ben aanwezig op de demo, en wat ik er over lees gaat dat een feest worden! Erg veel zin in, eerste keer kruitsnuiven dit jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan