wesley.s
VWC lid
hoi jo weten jullie ook al wat jullie aan gratis vuurwerk gaan weggeven en bij welke bedragen of wil je dit nog niet bekend maken
volgens mij had hij dat al vertelt zelfde als zena
pagina 45 bericht 671
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hoi jo weten jullie ook al wat jullie aan gratis vuurwerk gaan weggeven en bij welke bedragen of wil je dit nog niet bekend maken
Als je in Pijnacker hebt besteld even een mailtje naar [email protected] sturen
Vooralsnog heb ik nog geen antwoord op mijn mail.
Sorry maar me kruitstress begint me aardig op de zenuwen te werken.
Sorry Haokan ik wacht af.
Vooralsnog heb ik nog geen antwoord op mijn mail.
Sorry maar me kruitstress begint me aardig op de zenuwen te werken.
Sorry Haokan ik wacht af.
Gaat de vestiging in Roosendaal misschien ook nog open dit jaar om 12 uur? Ik heb daar zeker interesse in.
waneer heb je een mail gestuurt dan ?
Ik heb Kees gister een mail gestuurd en vandaag al een reactie gehad.
Als ik jou was zou ik gewoon nog een mailtje sturen
Jwtjuh![]()
Wegens annulering van een bestelling (diegene moet met de jaarwisseling in het buitenland werken)
ACTIEPAKKET
ultimate golden rockets, unfinished sympathy , purple haze, dancing on your grave, spitfire, 3rd Millenium
van € 198,55 voor € 62,50
Graag even mailen naar [email protected]
wegens annulering van een bestelling (diegene moet met de jaarwisseling in het buitenland werken)
actiepakket
ultimate golden rockets, unfinished sympathy , purple haze, dancing on your grave, spitfire, 3rd millenium
van € 198,55 voor € 62,50
graag even mailen naar [email protected]
Ik kan het even niet zo snel vinden, maar naar welk e-mailadres kan ik mailen om verschillende ophaal tijdstippen samen te voegen ? Betreft hier haokan oisterwijk. alvast bedankt !