HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha die cigarman nu al helemaal van slag af:D

zal toch wel in orde komen?:)
ik kreeg ook ineens een mailtje of ik het op wilde halen s,nachts i.v.m drukte.
dus dat ga ik dan samen met mijn maten maar doen dan.

heb er zeker zin in.

Minimum bestel bedrag verlaagd naar 25 euro. Nog even een In Shock (Salute Cake 1) mee kunnen pakken;), bedankt Jo en Kees!

Ik wilde nog 1 artikel erbij hebben en kreeg als antwoord dat het bedrag binnenkort omlaag zou gaan, wat dus vandaag is gebeurd. Probeer het maar, kan je mooi iets mee pakken als je niet aan de 50 euro komt. Je kan het met name zien wanneer je iets wilt afrekenen wat onder de 25 euro zit, dan geeft je winkelwagentje aan dat het minimum bestel bedrag 25 euro is. Zie hieronder. Copy-paste van de site.

Winkelwagen
Ga door naar afrekenen
De minimale ordergrootte is 25 euro

Vooralsnog heb ik nog geen antwoord op mijn mail.
Sorry maar me kruitstress begint me aardig op de zenuwen te werken.
Sorry Haokan ik wacht af.

Ik heb Kees gister een mail gestuurd en vandaag al een reactie gehad.
Als ik jou was zou ik gewoon nog een mailtje sturen :)

Jwtjuh :bye:

ze kunnen natuurlijk ook niet iedeen om 00.00 laten komen heb je straks nog lange wacht tijden en dat is ook niet hun bedoeling

Gaat de vestiging in Roosendaal misschien ook nog open dit jaar om 12 uur? Ik heb daar zeker interesse in.

Actie pakket

Actie pakket

Wegens annulering van een bestelling (diegene moet met de jaarwisseling in het buitenland werken)

ACTIEPAKKET
ultimate golden rockets, unfinished sympathy , purple haze, dancing on your grave, spitfire, 3rd Millenium

van € 198,55 voor € 62,50

Graag even mailen naar [email protected]

Ik kan het even niet zo snel vinden, maar naar welk e-mailadres kan ik mailen om verschillende ophaal tijdstippen samen te voegen ? Betreft hier haokan oisterwijk. alvast bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan