HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
komen die dumpkortingen onverwachts???

nee die kortingen hebben ze al vanaf 30 januarie van dit jaar ofzo.
partijen die ze opgekocht hebben en voor een klein beetje aanbieden.

waar nog weer extra korting over gaat zijn de ''superaanbiedingen.''
soms is er een paar dagen niks nieuws en dan ineens is er weer een vloedgolf aan koopjes.

pakken zolang je pakken kan.:D

oke dus die dumpkortingen zijn er nu nog wel???

Ja die zijn er nog wel, maar ik moet je er wel op attenderen dat er al heel veel kortingen geweest zijn en dat Haokan al heeft laten doorschemeren dat ze bijna door de voorraad heen zijn qua "oude" produkten en het dus een keer op houd.

en tercht ook dat het een keer op houd met de kortingen er is geneeen winkel met zo veel korting als deze echt top dit jaar weer een hoop nieuwe produckten kunnen kopen waar ik heel blij mee bent :D:wink:

nee die kortingen hebben ze al vanaf 30 januarie van dit jaar ofzo.
partijen die ze opgekocht hebben en voor een klein beetje aanbieden.

waar nog weer extra korting over gaat zijn de ''superaanbiedingen.''
soms is er een paar dagen niks nieuws en dan ineens is er weer een vloedgolf aan koopjes.

pakken zolang je pakken kan.:D

vanaf 30 januarie dit daar ? is deze winkel al zo voeg open en mag ik vragen hoe je daar achter ben gekomen ( mail gehad) kan ik daar rekening mee houden met besteling vast voor volgend jaar

Gelukkig houd het op anders ben ik bankroet want vandaag kriebelde het en vormde er zich een leuk project in mijn hoofd, resultaat bestelling nummer drie : 2 x Coupe d'etat en 1 x Chasing the Sun.

Haokan bedankt voor alle acties en aanbiedingen dit jaar en dat vwc leden de mogelijkheid hebben gekregen om zeer mooie produkten tegen een zeer scherpe prijs aan te schaffen.

vanaf 30 januarie dit daar ? is deze winkel al zo voeg open en mag ik vragen hoe je daar achter ben gekomen ( mail gehad) kan ik daar rekening mee houden met besteling vast voor volgend jaar

Haokan Fireworks kondigde dit in januari zelf aan, of zij dit komende januari weer gaan doen durf ik niet te zeggn. Ik zou zeggen : houd het forum in de gaten :)

heb lang lopen wikken en wegen en het uiteindelijk niet gedaan...had het gros van het budget reeds uitgegeven elders waardoor ondanks de riante kortingen het voordeel relatief meevalt als je kosten voor reizen e.d. meetelt. Maar misschien nog wel het grootste probleem is het halen zelf aangezien ik zeer beperkt zit in tijd op de afhaaldagen en 2,5 uur op en neer tuffen moeilijk in te plannen is...

neemt niet weg dat het een top actie was waar veel leden ontzettend blij mee zijn gemaakt, en dat ik de site vanaf jan 2014 in de gaten zal blijven houden ;-)

Haokan Fireworks kondigde dit in januari zelf aan, of zij dit komende januari weer gaan doen durf ik niet te zeggn. Ik zou zeggen : houd het forum in de gaten :)

Lijkt me sterk, ze moeten nu gewoon van hun niet CE gekeurde producten af.

gewoon in de gaten houden dus of er weer in januari bestelt kan worden

en torr ik weet hoe je je voelt ik heb al 4 bestelingen gedaan maar nu bedenk ik me ja wat doe ja als eind van de dag finale:frusty::idea::D

Lijkt me sterk, ze moeten nu gewoon van hun niet CE gekeurde producten af.

Dat klopt maar wel met de kanttekening dat ze deze er ook expres voor hebben ingekocht en zodoende heel veel vuurwerkliefhebbers blij hebben kunnen maken, het is dus niet zo dat zij deze voorraad al hadden.

Ik heb vandaag voor 120 euro uitgegeven, wil nog meer kopen uit hun collectie ik heb nog 100 euro over iemand nog aaraders uit hun collectie?
Ik zoek nog een 3 tal spectaculaire cakes en verder wat kleine dingen.

Deze heb ik al:

Artikel Artikelnummer Aantal Subtotaal
Spinning Salute HOL013 1 € 10,15
Elephant DC093 1 € 11,95
Silver Box 1663 1 € 37,50
Sky Show 1351 1 € 8,85
Disturbia (Air Defence) 3873 1 € 8,95
Xplosion 19 1 € 12,50
Deadly Target 9204 1 € 8,95
Break Down 781 1 € 18,10
Mystic Dreams DC123 1 € 2,65
Subtotaal € 119,60
Verzending en afhandeling € 0,00
Totaal (Excl.BTW) € 98,84
BTW € 20,76
Totaal (Incl.BTW) € 119

Ik heb vandaag voor 120 euro uitgegeven, wil nog meer kopen uit hun collectie ik heb nog 100 euro over iemand nog aaraders uit hun collectie?

sky show
chase the sun
4 x night blitz ( doorlonten )
2 x flash banger
pyro's myth

Ik zoek nog een 3 tal spectaculaire cakes en verder wat kleine dingen.

Deze heb ik al:

Artikel Artikelnummer Aantal Subtotaal
Spinning Salute HOL013 1 € 10,15
Elephant DC093 1 € 11,95
Silver Box 1663 1 € 37,50
Sky Show 1351 1 € 8,85
Disturbia (Air Defence) 3873 1 € 8,95
Xplosion 19 1 € 12,50
Deadly Target 9204 1 € 8,95
Break Down 781 1 € 18,10
Mystic Dreams DC123 1 € 2,65
Subtotaal € 119,60
Verzending en afhandeling € 0,00
Totaal (Excl.BTW) € 98,84
BTW € 20,76
Totaal (Incl.BTW) € 119

King cobra 2x
F16'S
Pyromyth

ik zat al te twijfelen over chase the sun, de andere producten ken ik niet. zal ze eens opzoeken.

Chase the sun heb ik zelf ook genomen, die stond met enkele anderen al een paar jaar op mijn lijstje maar vond ze toen te prijzig, nu voor dit geld moest ik hem gewoon kopen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan