jwtjuh
VWC lid
Haha zou het echt continue feest blijven![]()
Ik heb er het volste vertrouwen in, tot nu toe heeft Jo ons nog niet in de steek gelaten

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha zou het echt continue feest blijven![]()
Heb gisterenavond alweer mijn derde bestelling geplaatst in ongeveer een week tijd. Ik heb denk zo'n beetje alle pijlen assortimenten die op de site staan![]()
Dat wordt dan een pijlenrek en filmpje![]()
Normaal gesproken houd ik er meer van om de pijlen één voor één af te steken. Maar met deze prijzen kan ik misschien nog wel wat pijlen pakketjes kopen en een mooi rekje maken inderdaad.
Heb net de serie van 4 x 20 schots : Brainstorm Glenn - Happy Niompy - Mystical Joyce - Unbelievable Tanasia voor 29,95 en wat andere dingen besteld, kon het niet laten en kon ze daar voor ook niet laten liggen![]()
En bij deze bestelling zit ook 2 x Spinning Salute a 10,15 en 1 maal de Elephant, kon het niet laten![]()
Voor die prijsjes zeker het proberen waard,een 36 schots whirling tail blokje voor een tientje is altijd top.. ook al zijn de knallen zacht..
Dat klinkt goed haha! nu zullen ze snel uitverkocht zijn... ik moet stoppen met bestellen. word echt weer te gek bij elkaar.
Dan heb je 5 x mooie spinning tails cakes, en echt slecht is de latere productie nu ook weer niet. Twee jaar geleden had ik er ook twee en ze waren toen goed.
Nog niet helemaal zeker want misschien zijn deze nog van de eerste lichting, dat wist Haokan niet helemaal zeker, mocht het zo zijn dan zijn ze top en anders zijn het gewoon goede cakes![]()
Jo, bedankt voor weer een paar top aanbiedingen - me toch maar een keer over laten halen om meer dan 25,- voor een 500 grammer uit te geven, maar dan heb je ook iets unieks denk ik![]()
En nu geen aanbiedingen meer, mijn banksaldo protesteert![]()