HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb net de serie van 4 x 20 schots : Brainstorm Glenn - Happy Niompy - Mystical Joyce - Unbelievable Tanasia voor 29,95 en wat andere dingen besteld, kon het niet laten en kon ze daar voor ook niet laten liggen :)

Ziet er interessant uit ja, al zijn er van veel van die herlat producten geen video's te vinden :(
Overigens lijkt het er op dat er meer kruit in die cakes zit, 235 gram.

Heb gisterenavond alweer mijn derde bestelling geplaatst in ongeveer een week tijd. Ik heb denk zo'n beetje alle pijlen assortimenten die op de site staan :rolleyes:

Normaal gesproken houd ik er meer van om de pijlen één voor één af te steken. Maar met deze prijzen kan ik misschien nog wel wat pijlen pakketjes kopen en een mooi rekje maken inderdaad.

Er zijn te weinig uren tussen 10.00 en 02.00 op alles apart te stoken ;)

Heb net de serie van 4 x 20 schots : Brainstorm Glenn - Happy Niompy - Mystical Joyce - Unbelievable Tanasia voor 29,95 en wat andere dingen besteld, kon het niet laten en kon ze daar voor ook niet laten liggen :)

En bij deze bestelling zit ook 2 x Spinning Salute a 10,15 en 1 maal de Elephant, kon het niet laten :)

Voor die prijsjes zeker het proberen waard, :D een 36 schots whirling tail blokje voor een tientje is altijd top.. ook al zijn de knallen zacht..

En bij deze bestelling zit ook 2 x Spinning Salute a 10,15 en 1 maal de Elephant, kon het niet laten :)

Voor die prijsjes zeker het proberen waard, :D een 36 schots whirling tail blokje voor een tientje is altijd top.. ook al zijn de knallen zacht..

Nog niet helemaal zeker want misschien zijn deze nog van de eerste lichting, dat wist Haokan niet helemaal zeker, mocht het zo zijn dan zijn ze top en anders zijn het gewoon goede cakes :wink:

Dat klinkt goed haha! nu zullen ze snel uitverkocht zijn... ik moet stoppen met bestellen. word echt weer te gek bij elkaar.

Dan heb je 5 x mooie spinning tails cakes, en echt slecht is de latere productie nu ook weer niet. Twee jaar geleden had ik er ook twee en ze waren toen goed.

Ook door ze zodra je ze hebt een aantal dagen bij(dus NIET OP of NIET TEGEN) een warme radiator te zetten met de folie eraf(of in ieder geval gaatjes daar in),kun je de knal heel aardig ophalen hoor, is mijn ervaring tenminste.
werkt eigenlijk met al het knalspul zo.

ik wil alles in waaiervorm dit jaar dus ik heb andere keuzes gemaakt bij hun.
maar 10 euro voor zo,n cake dan mag de knal nog zachter zijn ook en dan heb je nog een leuk ding.

Dan heb je 5 x mooie spinning tails cakes, en echt slecht is de latere productie nu ook weer niet. Twee jaar geleden had ik er ook twee en ze waren toen goed.

Dat dan weer wel - maar dan wordt het wel een risico dit als finale te gebruiken ;)

Nog niet helemaal zeker want misschien zijn deze nog van de eerste lichting, dat wist Haokan niet helemaal zeker, mocht het zo zijn dan zijn ze top en anders zijn het gewoon goede cakes :wink:

klopt we weten niet van welke batch ze zijn, de eerste waren de beste maar voor de prijs die we ze nu aanbieden zal het nooit tegen vallen.

Jo, bedankt voor weer een paar top aanbiedingen - me toch maar een keer over laten halen om meer dan 25,- voor een 500 grammer uit te geven, maar dan heb je ook iets unieks denk ik ;)
En nu geen aanbiedingen meer, mijn banksaldo protesteert ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan