HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb gisteravond weer een bestelling gedaan. Gewoon om me van een karton single shots te verzekeren, een lekkere fluitbak te hebben, het standaard klein spul alvast mee te pikken en 9 bolpijlen kon ik voor 15 euro ook niet laten staan.

Dit is mijn lijst:

1x karton single shots (airbomb schuurmans)
2x slof shishing kanonslagen
1x Lady crackers
1x baby knalpijl
1x crazy bees
1x magical shot 20
2x baby fluitpijl
1x spanish storm
1x professional style 10
1x happy jack
1x chooet super shising knalpakket

Webshop Update

Webshop Update

Aangezien dat de familiepakketten met hoge kortingen snel verkocht worden hebben we het volgende pakket toegevoegd (altijd leuk voor op de vooravond)

Silverbox van € 94,50 voor € 37,50

silverbox.jpg

en dan nog een leuk vuurwerkpakketje
5×3 vuurpijlen in een zak 3 Flying Butterfly,3 Clustering Bees,3 Wild Gees,3 Parachutepijlen,3 Fire ring pijlen

Devil Attack (Mercurius) van € 7,50 voor € 2,75

devilattack.jpg

Laatste kans voor het € 75,- pakket ter waarde van € 250,- te bestelling (morgen gaat hij uit de shop)

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

hoi jo
mischien beetje vroeg om te vraagen maar ik zag een filpje van de Secret Wave
nieuw van rubro gaan jullie die ook verkopen die lijk me wel wat

Ik zie wel dat haokanvuurwerk bezig is om nieuwe artikelen toe te voegen op hun site (rubro) wellicht komt die er ook in.

goed bezig,ga dit jaar denk maar hier om de hoek bij jullie shoppen als het mooie nieuwe spul van zena/lesli/vwt toegevoegd wordt.

misschien nog een leuke forumactie van de 2013 artikelen?

Laatst bewerkt:
Actie opening vuurwerkseizoen

Actie opening vuurwerkseizoen

1 SEPTEMBER OPENING VUURWERKSEIZOEN
De hele dag dus tot zondag 24.00 uur een leuke actie
Buiten alle megakortingen en/of extra vuurwerk bij je bestelling doen we er nog voor 20%extra vuurwerk bij.
Het extra vuurwerk wordt per bestelling bepaald en je krijgt een mailtje terug wat het is.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

kijk dat is weer een verlijdelijk actie maar toch ga je je af vragen word het een mooie pot of zo familie paketje ha ha

Dus kan ik via de website ook bestellen en vervolgens ophalen in Oisterwijk?
Of geld deze actie alleen voor Pijnacker?

iemand al wat bestelt met de actie weet ik wat ik kan verwachten als ik voor nog 100 euro bestelt

Ik heb nu besteld maar het maakt niet uit voor mij wat ik krijg het is en blijft gewoon extra vuurwerk wat altijd mooi is.

Heb nog wel een opmerking naar haokan vuurwerk. Ik heb mijn bestelling nu gezet op maandag 30 december. 28 december kon niet, omdat ik geen afhaaltijd kon kiezen. Kan ik mijn bestelling nu krijgen op 30 december of moet het toch verplaatst worden naar de 28ste.

Hoi Joris
Raar dat de 28ste niet gekozen kon worden (moeten we even nakijken)maar het klopt de voorbestelling staat tussen 0.700 en 10.00 uur in Roosendaal voor je klaar
Gr. jo

oook ik meer ven wat bestelt ha ha ha zena box en wat kleine dingen maar precies 105 euro ha ha
ja 20% is 21 euro en laat toevalig de Spanish Storm zo veel koste nu ha ha :bonk::frusty::D

bedankt voor de actie jo

Ik heb nu besteld maar het maakt niet uit voor mij wat ik krijg het is en blijft gewoon extra vuurwerk wat altijd mooi is.

Heb nog wel een opmerking naar haokan vuurwerk. Ik heb mijn bestelling nu gezet op maandag 30 december. 28 december kon niet, omdat ik geen afhaaltijd kon kiezen. Kan ik mijn bestelling nu krijgen op 30 december of moet het toch verplaatst worden naar de 28ste.

bij mij kon ik wel de 28 aan klikken maar aleen 7 of 8 uur heb meerder bestelingen al om 10 uur maa komt vast goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan