HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk dat Jullie ook in Roosendaal zitten ! Echter heb ik gekozen om mijn bestelling op te halen in Oisterwijk. Destijds kon ik nog niet voor Roosendaal kiezen. Roosendaal is toch wel wat dichterbij mijn woonplaats. Is het mogelijk om zo'n bestelling over te zetten en bij het andere filiaal op te halen of niet ?

Nieuwe bunker Haokan Oisterwijk

Nieuwe bunker Haokan Oisterwijk

Al enkel maanden geleden vergunningaanvraag gedaan voor het bouwen van een 3de bunker in Oisterwijk
De goedkeuring is binnen en dus dit jaar nog een derde bunker zodat we nog sneller de bestellingen kunnen afhandelen.

vraagje :
ik heb zondag wat bestel maar nu vroeg ik me af of je ook bij kan bestellen of moet je dan weer voor min 75 euro bestellen ?

Webshop update

Webshop update

De Volgende artikelen zijn in de webshop toegevoegd

Stinger Bees € 1,95

Pijlen:
One Pair van € 5,95 voor € 1,95 (12 pijlen fluit met crackling)

onepairweb.jpg

Full House van € 19,95 voor € 8,50 (9 Bolpijlen)

fullhouse.jpg

Royal Flush van € 29,95 voor € 8,85

royalflushweb_1.jpg

Profesional Style 10 van € 45,- voor € 14,85 (9 bolpijlen)

profstyleweb.jpg

Jumbo Power 20 van € 59,95 voor € 18,15 (20 pijlen)

jumboweb.jpg

The Green Zone van € 55,95 voor € 18,90 (20 pijlen)

Ultimate Golden Rockets van € 59,95 voor € 19,95 (21 pijlen)

goldenrockets.jpg

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Heb al 2X bestelt wacht wel op nieuwe producten voor ik bestel om nou steeds boven de 75euro tezitten heb ik geen trek in.

Heb al 4 keer besteld, maar ga nu niet meer bestellen als het 75,- minimaal blijft.
Een concept als bij Huisman zou ideaal zijn (in de zin dat elke bestelling gewoon toegevoegd kan worden, dan kun je evengoed initieel met 75,- starten :rolleyes:))

Laatst bewerkt:
Heb al 4 keer besteld, maar ga nu niet meer bestellen als het 75,- minimaal blijft.
Een concept als bij Huisman zou ideaal zijn (in de zin dat elke bestelling gewoon toegevoegd kan worden, dan kun je evengoed initieel met 75,- starten :rolleyes:))

Och , met deze aanbiedingen vind ik dat vanaf 125,- ook wel had gemogen.. kijk wat een lijst je krijgt voor zo weinig geld. Zelfs die simpele euro knallers zijn al mooi meegenomen. Vind alles wel perfect en in september ga ik zeker weer bestellen haha :)

Och , met deze aanbiedingen vind ik dat vanaf 125,- ook wel had gemogen.. kijk wat een lijst je krijgt voor zo weinig geld. Zelfs die simpele euro knallers zijn al mooi meegenomen. Vind alles wel perfect en in september ga ik zeker weer bestellen haha :)
Al was het vanaf 300,- of meer, nu zie je af en toe leuke dingen, waarvan je besluit ze toch maar niet te nemen deze keer ;)

heb zelf ook al 2 keer besteld maar wel jammer dat je elke keer 75 euro min maal is als je 1 keer besteld hebt voor 125 zou je eigelijk gewoon moeten bij bestellen ongeacht voor welk bedrag je nog wil bij bestellen nu mis je gewoon mooie dingen die er nog eventueel bij komen teminst ik ga niet 75 euro betalen voor dat 1e ding die je echt wil hebben en de rest heb je al ( goedkopervuurwerk heeft dat wel ) je kan ook niet wachten zou je zien is het weg /op

Of men moet de minimale order bedrag verlagen, als je reeds al een bestelling hebt geplaatst.

Zit het bedrag op €30. Zodat men toch wat eerder geneigd is om nog een een bestelling te doen.

Kom op mensen het is haokan nu echt wel duidelijk dat €75 een iets te hoog bedrag is. Geniet gewoon van deze schitterende vuurwerkshops, dat hoeft echt niet 20 keer herhaald te worden.

in november gaat de minimale bestelorder naar € 25,-, tussentijds bekijken we nog of dat we een tussenstap gaan maken. Maar ook aankomende tijd zullen nieuwe producten worden toegevoegd als eerste de RUBRO producten (aankomende dinsdag de demo bekijken)en het kan zijn dat met de nieuwe producten erbij dat je dan weer makkelijk aan de € 75,- komt.

Ik vind die 75 euro niet onredelijk, juist heel begrijpelijk!
Anders pikken alle bestaande klantjes alleen de aller goedkoopste items eruit.
Zo blijft het leuk voor nieuwe klanten, anders waren die pijlen pakketten binnen no time uit verkocht, en nu krijgen ze er misschien weer extra nieuwe klanten voor,
aangezien een hoop spul al tegen 50% korting word verkocht is het start bedrag van 75 euro heel reëel.
bedankt voor de nieuwe updates, binnekort zal ik ook nog een leuke bestelling plaatsen :D

€ 75,- Pakket ter waarde van € 250,-

€ 75,- Pakket ter waarde van € 250,-

Voor Iedereen die nog wil profiteren van het € 75,- pakket ter waarde van € 250,-
Het zal binnenkort uit de webshop gaan.
Meteen een antwoord op de vraag wat zit er in.
Groot familie pakket, pijlenpakket, grote en kleine cakes.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan