HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hele mooie webshop.

2 dingen vallen me wel meteen op. Je minimum aankoopbedrag moet exclusief de btw, 40,00 bedragen. Dat kom je niet vaak tegen. Waarom is dit ? Ik heb zojuist producten geselecteerd, even als test, want ik ben van plan om komende periode misschien te gaan bestellen. De producten hadden samen een waarde van 40,20, maar ik kan niet afrekenen, door het btw issue.

Een 2e, als ik de totaal lijst zie bij het afrekenen zie je niet het totaal bedrag dat je moet betalen, alleen rechtsboven in de lijst, als je terug gaat.

we zullen er naar kijken bedankt voor de feedback

Hele mooie webshop.

2 dingen vallen me wel meteen op. Je minimum aankoopbedrag moet exclusief de btw, 40,00 bedragen. Dat kom je niet vaak tegen. Waarom is dit ? Ik heb zojuist producten geselecteerd, even als test, want ik ben van plan om komende periode misschien te gaan bestellen. De producten hadden samen een waarde van 40,20, maar ik kan niet afrekenen, door het btw issue.

Een 2e, als ik de totaal lijst zie bij het afrekenen zie je niet het totaal bedrag dat je moet betalen, alleen rechtsboven in de lijst, als je terug gaat.

Waarom kan ik niet inloggen ?

Er is 1 fout
Authenticatie mislukt.

Als ik dan wachtwoord vergeten doe:

Er is 1 fout
Er is geen account geregistreerd met dit e-mailadres.

Moet ik me eigen dan opnieuw aanmelden, en hoe zit het dan met me bestellingen ?

Heb eigenlijk een vraagje m.b.t. tot de Tribal collectie:

De kortingsactie loopt tot en met 31 oktober, maar wanneer komen de NL filmpjes in de topics/op de site?
Dit kan een alles bepalende factor zijn tot het bestellen namelijk..

Er is 1 fout
Authenticatie mislukt.

Er is 1 fout

Moet ik me eigen dan opnieuw aanmelden, en hoe zit het dan met me bestellingen ?

Zie en lees hier :

We hebben alle bestellingen overgeheveld van de oude webshop naar de nieuwe en iedereen die een bestelling heeft gedaan in de oude webshop zal morgen een instuctiemail krijgen hoe dat hij in zijn nieuwe account kan komen.

je hebt misschien je account van de oude webshop proberen te activeren
dit gaat niet meer.
Iedereen met een account uit de oude webshop krijgt morgen een mail met instructie

Er is 1 fout
Authenticatie mislukt.

Er is 1 fout

De filmpjes zullen pas in nov gemaakt worden (jammer genoeg)

Heb eigenlijk een vraagje m.b.t. tot de Tribal collectie:

De kortingsactie loopt tot en met 31 oktober, maar wanneer komen de NL filmpjes in de topics/op de site?
Dit kan een alles bepalende factor zijn tot het bestellen namelijk..

We hebben het aangepast

Hele mooie webshop.

Als je een artikel ook daadwerkelijk besteld en in je winkelwagentje plaatst krijg je de mogelijkheid om te drukken op verder winkelen, echter kom je dan weer uit bij het product wat je net hebt besteld maar niet in het submenu. Om dit te realiseren moet je links op het menu kiezen of in de hoek van je browser op pagina terug klikken om er weer te komen. Is het niet makkelijker om meteen na het klikken op verder winkelen terecht te komen in het sub menu of home pagina ?

We zullen eens kijken of dat we deze navigatie kunnen aanpassen maar weet niet of dat dit gaat lukken omdat het winkelwagen venster dat dan tevoorschijn komt een soort van popup over de pagina is

Als je een artikel ook daadwerkelijk besteld en in je winkelwagentje plaatst krijg je de mogelijkheid om te drukken op verder winkelen, echter kom je dan weer uit bij het product wat je net hebt besteld maar niet in het submenu. Om dit te realiseren moet je links op het menu kiezen of in de hoek van je browser op pagina terug klikken om er weer te komen. Is het niet makkelijker om meteen na het klikken op verder winkelen terecht te komen in het sub menu of home pagina ?

Haokan Oisterwijk

Haokan Oisterwijk

Beste Jo,

Even via deze weg na de vervelende discussie begin dit jaar en eind 2013 mag ik ook via dit forum melden dat u als Haokan er alles aan gedaan heeft om het op te lossen waarvoor mijn dank. de eerder vermelde verloren vertrouwen in Haokan mag hierbij dan ook doorgestreept worden.

Je ( ikke in deze ) mag klagen over iets wat niet goed is verlopen maar vindt dan ook dat (ikke)de stoute schoenen moet aan trekken om ook een bedankje op open forum te zetten Bij deze mijn dank aan Jo en firma Haokan.

Tokkend

Is het mogelijk om een eventuele folder ook thuisgestuurd te krijgen? Woon namelijk niet in het gebied rond Pijnacker, maar zou deze wel graag bij mijn collectie willen hebben. Als ik hem op kan halen tijdens de verkoopdagen zou dit ook een perfecte manier zijn.

Is het mogelijk om een eventuele folder ook thuisgestuurd te krijgen? Woon namelijk niet in het gebied rond Pijnacker, maar zou deze wel graag bij mijn collectie willen hebben. Als ik hem op kan halen tijdens de verkoopdagen zou dit ook een perfecte manier zijn.

Tijdens de verkoopdagen liggen er altijd hele stapels boven in de 'showroom'.
Dus dan kan je er één meenemen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan