Amersfoort : Vuurwerk Riezebos

Ook m'n bestelling opgehaald vandaag. Net als het gewonnen pakket via de Facebook actie! Alles werd gecontroleerd en zitten weer mooie producten tussen! Weer bedankt en tot volgend jaar.

Op een aantal Vuurwerk Mania artikelen zal een aangename actie worden gegeven de laatste dag :) Er geldt dan wel op=op.

Darksoul, Steefkaboom. Nog bedankt voor de goede service gisteren. 't woog net geen 25 kilo.:D En alles was compleet top.:bye:

Vandaag ook geweest, was top!! Alleen de bonbini blue kon niet geleverd worden, als vervanger heb ik de wicked warlock gekregen. Goed afgehandeld dus!!

Sorry mijn fout. Ik hoop dat de mevrouw achter wel een goeie jaarwisseling heeft gehad? Die liep echt op dr tandvlees.

Verder een gemengd gevoel over gehouden dit keer. Top actie met super prijzen, maar laat ik zeggen erg rommelig met ophalen.

Gaan jullie mischien aan een vroege vogel actie doen in begin van het jaar? zoals vuurwerkhuizen. Alle overige voorraad opmaken met hele scherpe prijzen?

Mij lijkt dat wel wat :P haha

Bjarne er komt zeker weer een freak actie. Hoe precies weten we nog niet maar we gaan jullie op de hoogte houden op het forum

Goed om te horen! Ik bestel elk jaar weer bij Riezebos. Altijd goede deals kunnen maken en een goede afhandeling! Binnenkort maar weer eens ff bellen :wink:

Misschien nog beetje vroeg, maar zijn jullie van plan dit jaar ook pijlen pakketen van vuurwerkmania te verkopen?? Zoals de big shot en de jackpot rockets?? Heb hier namelijk goede verhalen over gehoord:D

Back
Bovenaan