hardcore0438
VWC lid
Als je hun show van vorig jaar bekijkt is de keuze snel gemaakt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat gaat een moeilijke keuze worden , aangezien ano dan ook hun demo schiet![]()
Jo.
Komen de lightyear pijlen nog dit jaar?![]()
Jo.
Jo.
Haokan Pijnacker, Oisterwijk en Roosendaal zijn toegevoegd op de ZENA site Nederland.
Dus de complete zena en burnit lijn zijn via de zena site te bestellen.
www.zenavuurwerk.nl
Voor alle andere aanbiedingen kijk op
www.haokanvuurwerkshop.nl
Alleen jammer dat de zena shop hier niet zo lekker werkt.. :(
Denk je dat je nog van die mooie actiepaketten gaat samenstellen Jo?
Inmiddels doet je shop het wel gewoon. Nu alleen mijn bankrekening nog. Ik heb te veel wensen voor het geld dat ik heb...Graag hoor ik als er problemen met de ZENA webshop zijn zodat ik daar actie op kan nemen.
We gaan nadat we al de voorbestellingen klaar hebben gemaakt en de voorraad hebben geteld nog actie pakketten maken. We hebben door het jaar heen erg veel bestellingen binnen gekregen en om alles goed in banen te kunnen leiden zijn we nu al bezig met voorbestellingen te maken. We hebben met 1 pallet pech deze heeft blijkbaar waterschade gehad dus om te voorkomen dat we wat gaan verkopen wat we niet hebben wachten we met acties. Zal ongeveer over een dikke week allemaal gebeurt zijn
Altijd jammer om te horen dat er waterschade is. Allicht dat dit "op eigen risico" voor echte dumpprijzen weg kan? Als het goed opgeslagen word in de bunker nu lijkt het me dat het "best te doen is"?
Overigens ben ik benieuwd naar de nieuwe actiepakketten.