HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat gaat een moeilijke keuze worden , aangezien ano dan ook hun demo schiet :-(

Dan ga ik toch zeker voor een thuiswedstrijd, Pijnacker is 10 minuten rijden namelijk en ben meer geinteresseerd in wat een eventuele nieuwkomer op demogebied gaat neerzetten.

Ik denk dat ik ze allemaal bestel de pro bij haokan en de lightyear bij zena en ze dan in pijnacker ophaal. heb ik toch een mooie set pijlen:)

Denk je dat je nog van die mooie actiepaketten gaat samenstellen Jo?

We gaan nadat we al de voorbestellingen klaar hebben gemaakt en de voorraad hebben geteld nog actie pakketten maken. We hebben door het jaar heen erg veel bestellingen binnen gekregen en om alles goed in banen te kunnen leiden zijn we nu al bezig met voorbestellingen te maken. We hebben met 1 pallet pech deze heeft blijkbaar waterschade gehad dus om te voorkomen dat we wat gaan verkopen wat we niet hebben wachten we met acties. Zal ongeveer over een dikke week allemaal gebeurt zijn

Graag hoor ik als er problemen met de ZENA webshop zijn zodat ik daar actie op kan nemen.
Inmiddels doet je shop het wel gewoon. Nu alleen mijn bankrekening nog. Ik heb te veel wensen voor het geld dat ik heb...

We gaan nadat we al de voorbestellingen klaar hebben gemaakt en de voorraad hebben geteld nog actie pakketten maken. We hebben door het jaar heen erg veel bestellingen binnen gekregen en om alles goed in banen te kunnen leiden zijn we nu al bezig met voorbestellingen te maken. We hebben met 1 pallet pech deze heeft blijkbaar waterschade gehad dus om te voorkomen dat we wat gaan verkopen wat we niet hebben wachten we met acties. Zal ongeveer over een dikke week allemaal gebeurt zijn

Altijd jammer om te horen dat er waterschade is. Allicht dat dit "op eigen risico" voor echte dumpprijzen weg kan? Als het goed opgeslagen word in de bunker nu lijkt het me dat het "best te doen is"?
Overigens ben ik benieuwd naar de nieuwe actiepakketten.

Altijd jammer om te horen dat er waterschade is. Allicht dat dit "op eigen risico" voor echte dumpprijzen weg kan? Als het goed opgeslagen word in de bunker nu lijkt het me dat het "best te doen is"?
Overigens ben ik benieuwd naar de nieuwe actiepakketten.

Geen gek idee, licht er een beetje aan hoe erg de waterschade is ;)

En is de water schade op een pallet waar geen bestelde artikelen tussen zitten?
Dus geen waterschade aan artikelen die al reeds van een klant zijn..

Short circuit aanbieding

Short circuit aanbieding

HOL039 Short Circuit (Thor)
6 x 2 inch mortieren 50 gram kruit per stuk
Adviesprijs € 39,- nu € 20,95

Kijk in onze webshop ook naar andere Mega aanbiedingen

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Laatst bewerkt door een moderator:
Mega dumpkortingen

Mega dumpkortingen

We gaan onze collectie inkrimpen en daarom starten we met DUMPKORTINGEN

Hot Shot van € 19,95 voor € 4,25
Fireball van € 17,50 voor € 3,65
Sky Show van € 29,95 voor € 8,85
Magic Mines van € 7,50 voor € 1,65
Mystic dreams van € 9,95 voor € 2,65
Power Blok van € 17,50 voor € 4,95
Royal Flush van € 29,95 voor € 6,10
Miracle van € 10,70 voor € 1,90

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Ik kan alleen nog maar vanaf 15:00 ophalen op zaterdag selecteren?
De rest van mijn bestellingen (3) moet ik tussen 7:00 en 10:00 ophalen.
Als ik nu bestel, kan ik die dan ook voor 10:00 ophalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan