HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben even een weekje weg geweest we wachten op de nieuwe VWT/ZENA producten, verder gaan we nog wat actiepakketten samenstellen. De prijzen zullen van verschillende producten wel wat gaan stijgen maar daarin in tegen zal de minimale bestelorder van €75,- naar €50,- gaan.

Daar gaan m'n zuur verdiende centjes....

En wij geven het niet zo snel uit als onze vrouw/vriendin want wij zij eerst alle producten aan het bekijken en nog een keer aan het bekijken voordat we bestellen :wink: :p

Mooi dat scheelt toch weer wat. Zo is de drempel voor mensen die veel goedkopere koopjes willen kopen met een klein budget ook weer lager.

En wij geven het niet zo snel uit als onze vrouw/vriendin want wij zij eerst alle producten aan het bekijken en nog een keer aan het bekijken voordat we bestellen :wink: :p

Hier gaat dat andersom blijkbaar. Gister vier ik m'n verjaardag... krijg ik een Hoakan vuurwerk pakket t.w.v. 250eu cadeau van m'n vriendin!!! Kijk, dat zijn cadeau's waar je me heeeeel erg blij mee maakt :yes::handsup:

Hahaha nog van harte dan en nogmaals gefeliciteerd met het pakket en veel plezier er mee :)

Moet ik de datum van mijn verjaardag nog even doorgeven ? :p:p

Sinds een paar dagen zijn de prijzen veranderd, sommige artikelen zijn 0.10 omhoog maar sommige ook wel meer dan 5 euro!

Hier gaat dat andersom blijkbaar. Gister vier ik m'n verjaardag... krijg ik een Hoakan vuurwerk pakket t.w.v. 250eu cadeau van m'n vriendin!!! Kijk, dat zijn cadeau's waar je me heeeeel erg blij mee maakt :yes::handsup:

gefeliciteerd man! haha dat zijn zeker de mooiere cadeau's

Hahaha nog van harte dan en nogmaals gefeliciteerd met het pakket en veel plezier er mee :)

Moet ik de datum van mijn verjaardag nog even doorgeven ? :p:p

Haha, ja dankjewel! Gaat zeker lukken. En of het doorgeven van je verjaardagsdatum je een pakket oplevert durf ik niet te zeggen... maar je weet het nooit natuurlijk :wink:

Ik kan niet meer bestellen bij haokan zelf .(Vreemd) Er staat in het venster klik een afhaaltijd, maar dan druk je op de mogelijkheden en staat er niks . Dus ik kan niet verder gaan tenzij ik een afhaaltijd neerzet . Terwijl er geen afhaaltijden er in staan . Veder drukken kan ook niet .

Ik kan niet meer bestellen bij haokan zelf .(Vreemd) Er staat in het venster klik een afhaaltijd, maar dan druk je op de mogelijkheden en staat er niks . Dus ik kan niet verder gaan tenzij ik een afhaaltijd neerzet . Terwijl er geen afhaaltijden er in staan . Veder drukken kan ook niet .
ik had dat ook. ben er na een paar keer heen en weer te gaan tussen bestellen en de lijst toch doorheen gekomen. maybe it's worth the shot:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan