MrBlueEyes
VWC lid
Over de ellende van de eerste dag zijn we nu wel over eens.
Het is fout gegaan ik heb het zo goed mogelijk proberen uit teleggen en dat we zeker acties gaan ondernemen.
Gelukkig hebben we de meeste klanten blij kunnen maken met het vuurwerk alleen diegene die op de eerste dag in Pijnacker hun bestelling wilde ophalen hebben daar weinig van gemerkt en daarvoor nogmaals excuses.
Sommigen hebben er toch nog begrip voor en andere niet daar kan ik niets aan veranderen.
Sommige blijven klant en andere houden het voor gezien ook daar kan ik niets aan veranderen.
De Haokan winkels verkopen meer dan de gemiddelde vuurwerkwinkel en in Pijnacker worden ook de meeste internetbestellingen gedaan als het dan fout gaat dan gaat het goed fout en daar moet in de conclusies uit trekken en er veel beter voor zorgen dat niet zo uit de hand kan lopen.
Oplossingen daarvoor heb ik al vermeld.
Als de meeste internetbestellingen in Pijnacker worden gedaan (begrijpelijk Randstad) dan lijkt het mij toch erg slim om naar een grotere locatie in de Randstad te kijken. Er is interesse genoeg, zullen alleen maar meer mensen komen als de locatie een stuk groter wordt.