Ik vind zowel de excuses als de uitleg uitermate sumier. Iets zegt mij ook dat de problemen niet enkel zijn toe te schrijven aan de 'mist' en de te kleine bunker.
Begrijp me goed, ieder zijn eigen mening. Maar mensen die alles maar als zoete koek slikken, die begrijp ik gewoonweg niet zo goed. Lijkt mij persoonlijk wat goed gelovig.
Daarnaast zijn er anderen die net doen alsof de klanten blij mogen zijn om überhaupt producten te mogen kopen bij deze verkoper. Alsof de verkoper ons een plezier doet uit de goedheid van zijn hart.
Het is een business. Ik geef mijn geld uit waar ik zelf hard voor werk. Ik hoef het niet bij haokan uit te geven, genoeg andere opties.
En dan komen mensen met het punt dat het zo lekker goedkoop is, dus dan mogen we ineens niet meer klagen ofzo!?
Als ik nu een hele ochtend en een flink gedeelte van de middag kwijt ben, dan levert dat frustratie op. Maar bovendien, de "winst" die ik boekte door de kortingen, is dan allang verdwenen. Tijd is ook gewoon geld.
Tenslotte wil ik aangeven dat in mijn specifieke geval de 'mist' er niets mee te maken kan hebben gehad. Had enkel 'oud' spul besteld.
Haokan, ik heb gevoel dat jullie, plat gezegd, gewoon schijt hebben aan jullie klanten. Iets anders kan ik er niet van maken. Mij zien jullie niet meer terug en mensen in mijn omgeving ook niet. Dit was al een 2e kans die ik jullie gaf, na het fiasco van 2 jaar geleden. (anderhalf uur wachttijd smorgens vroeg)