Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie dat de site weer gevuld wordt met producten.
Dat ziet er alvast goed uit.
Benieuwd wat de prijzen gaan worden, ik zit i.i.g. klaar 2 Februari![]()
Jo,
Als je op het tabblad `cakeboxen´ kiest voor toon 72. Dan verdwijnen zowel boven aan de pagina als beneden de dropdownlijsten + je ziet maar 36 van de 64 boxen. Dit geldt overigens ook voor Pijnacker en Roosendaal.
Was dit jullie al opgevallen? Of ligt dit aan mijn cookies?
Heb het zowel op PC als Mobiel.
Jo,
Als je op het tabblad `cakeboxen´ kiest voor toon 72. Dan verdwijnen zowel boven aan de pagina als beneden de dropdownlijsten + je ziet maar 36 van de 64 boxen. Dit geldt overigens ook voor Pijnacker en Roosendaal.
Het kan zijn dat de website nog in onderhoud is vanwege de nieuwe artikelen en zo. De opening is ook pas 2 februari en de website functioneert altijd prima tijdens de verkoop.
Hier geen problemen mee, blijf er gewoon 64 zien.
Jo,
Ik had er 28 in mijn winkelwagentje staan![]()
OISTERWIJK GAAT VERHUIZEN
Het wordt een MEGASTORE met compleet nieuwe ruime bunkers en ook meteen in het nieuwe pand de showroom met grote afhaalbalies, dus alles weer onder 1 dak.
Vergunningaanvraag loopt en voor Oisterwijk heb ik tijdelijk externe opslag zodat ook 8 februari de MEGA UITVERKOOP in Oisterwijk van start kan gaan.
De locatie is waar afgelopen jaren de showroom was bij de scooterzaak in Oisterwijk, de ingang wordt aan de achterzijde van het pand.
Adres Sprendlingenpark 22, Oisterwijk
We houden je op de hoogte en zal in het jaar ook fotos plaatsen.
WWW.HAOKANVUURWERK.NL