Haokan fireworks Oisterwijk

Vanaf 2013/2014 bij haokan mijn vuurwerk gehaald. Tien jarig jubileum gehad afgelopen jaar. Heel jammer dat ze stoppen. Hartelijk dank voor alle goeie service.De beste wensen en succes met de nieuwe onderneming

Bedankt Jo voor de mooie vuurwerkjaren. Volgens mij wel 3 of 4 keer een ander pand gezien vanwaar je verkocht.

Mocht er nog een doos cat 1 grondbloemen te koop zijn, dan houd ik me graag aanbevolen!

Wat is het toch jammer dat deze winkel niet meer bestaat.

Voor mij begon het freakshoppen bij deze winkel, gecombineerd met Orthen altijd een prima route met een volle kofferbak terug.

Dit was ook mijn eerste freakwinkel. Destijds nog wat oude artikelen van Rubro kunnen scoren zoals de Asian Sensation en Golden Show. Mooie tijd, 2013 was het. Zonde dat deze bekende naam is verdwenen.

Voor mij was pijnacker jarenlang een vaste prik...en ook het helpen bij Jo vond ik erg leuk. Zeker een gemis!

Voor mij was pijnacker jarenlang een vaste prik...en ook het helpen bij Jo vond ik erg leuk. Zeker een gemis!

Helemaal mee eens, en dan niet te vergeten dat hij vaak met leuke en scherp geprijsde producten kwam.
Vooral de producten die uitloop waren en die je bij Haokan kon aanschaffen.

• Like
Waarderingen: ATF
Back
Bovenaan