Hans maakte zelf van zijn dorp een vuurwerkvrije zone - RTL NIEUWS

Moest goed zoeken op de kaart maar dat gehucht is letterlijk 4 starten groot en dan zegen de gehele bevolking hier stemt er mee in :bonk: ja logisch als er 10 panden staan waarvan 9 boerderijen.

Toch lijkt het me wel wat om ter ere van deze speciale gelegenheid een mooie cakebox aan te steken om een uur of 18 :biertje:. Helaas woon ik er niet in de buurt.

Is 26km rijden voor mij :devil: maar heb wel wat beters te doen die dag.....

Laatst bewerkt:
Dit is toch wel tekend voor de maatschapij van nu. Vroeger kon men dit gewoon in vertrouwen met elkaar afspreken en was het niet nodig bordjes op te hangen.

Kan er ook totaal naast zitten natuurlijk en dat deze bordje puur voor bezoekers/toeristen zijn.

Ik kan jullie vertellen dat ik 2 min van leur af woon precies aan de andere kant van de snelweg. Nu was ik zoeizo al van plan demonstratief lekker de hele dag carbid te gaan knallen samen met eem maat dus een ommetje is snel gemaakt. Denk zoeizo dat die knallen de hele dag in leur te horen zullen zijn xD

Wel even uitkijken dat je het niet net naast een stal of grazend beestje afsteekt want ik zie het alweer gebeuren dat er een een hek in rent en wij de schuld krijgen :bonk:

Wel even uitkijken dat je het niet net naast een stal of grazend beestje afsteekt want ik zie het alweer gebeuren dat er een een hek in rent en wij de schuld krijgen :bonk:

En terecht ook, als je naast vee gaat knallen verdien je gewoon een nekslag.
Lege weilanden zat, en met een beetje gezond verstand is iedereen blij :wink:

Dus ik mag een bordje maken met verboden voor auto's en dit in de straat zetten en dan RTL bellen zo dat ik in het nieuws kom :D

Of bestel even van die gratis bordjes bij de gemeente Amsterdam en maak je er een WEL vuurwerk zone van!

Hoe ging dit, 10 a 20 jaar geleden daar in dat dorp dan? Toen het klagen nog niet van deze tijd was en we nog een “samenleving” waren, of althans iets wat er op leek? Kreeg de beste man toen ook een podium? Haalde die het nieuws en/of de (regionale)krant? Ongekend met wat een fratsen je tegenwoordig, met je bakkus op tv komt.

Back
Bovenaan