Hangin 'n Bangin

Ligt het aan mij, of is dat vuurwerkplanet een kansloze website om te vinden waar je dit product kunt kopen?
Dat werkt inderdaad niet zo handig als bij andere shops. Je moet echt per shop gaan kijken of ze hem verkopen.

edit: Ohw, zie hierboven dat het dus wel sneller kan :P Excuus!

Deze staat toch op nummer 1 op de wishlist. Wil eigenlijk niet meer bestellen, maar hierdoor kriebelt het wel. Misschien gelijk de Riakeo 500 nog even meenemen

Deze staat toch op nummer 1 op de wishlist. Wil eigenlijk niet meer bestellen, maar hierdoor kriebelt het wel. Misschien gelijk de Riakeo 500 nog even meenemen

Ik heb ze beide, en van beide totaal geen spijt van dat ze in de collectie zitten (soms heb je dat met bepaalde producten dat je achteraf liever voor iets anders zou gaan). Doen zou ik zeggen 👍🏻

Tijdens die show vorige week vond ik ze ècht goed! Dat waren er wel meerdere tegelijk. Ben heel benieuwd hoe deze vanavond stand alone het gaat doen.

Dat werkt inderdaad niet zo handig als bij andere shops. Je moet echt per shop gaan kijken of ze hem verkopen.

edit: Ohw, zie hierboven dat het dus wel sneller kan :P Excuus!
Ik hoef gelukkig niet te zoeken, heb ze gewoon aan mijn bestelling bij Huisman toegevoegd.

product is gewoon nog steeds net zo goed en zal niet veranderd zijn in 1 dag, maar gister waren het er ook twee op deze demo één en dat merk je goed.
Ook tijdens de finale waren het er meerdere en dat geeft toch wel een mooi gevulde lucht.

ga ze per 2 schieten in V

Vond deze gister echt tof op de Huisman demo. Vooral die fish mine is erg goed uitgewerkt. Wellicht in de losse verkoop nog meepakken!

Eronder alle dealers
Ja zo ver was ik ook al, maar je kunt niet filteren op provincie of het op een kaart zien. Je postcode of woonplaats invullen heeft ook geen zin.

Back
Bovenaan