Hamlet

Zal wel dicht bij de prijsontwikkelingen komen van de acetenango en de serenity, speculatie, 105-110 euro in de komende freakacties?

Zal wel dicht bij de prijsontwikkelingen komen van de acetenango en de serenity, speculatie, 105-110 euro in de komende freakacties?

Daar ga je hem niet voor vinden denk ik. Acatenango heeft een lagere adviesprijs en meen dat die voor €120,- werd aangeboden. Ik ga uit van €130,- tot €150,-.

Zoals met alles en iedereen.
Duizend mensen duizend smaken.

De één vind het meesterlijk de ander vind het gaan en de ander kan het een mislukking vinden.

Dat is ook het mooie aan alles er is altijd een groep die het geweldig vind en aanschaft.

Gelukkig hebben we meer dan alleen deze box en hebben we best een lekker aanbod voor iedereen.

gr
Evolution Fireworks

Liefde maakt je blind, vuurpijlen ook :tongue2:

3 dingen keren nooit terug:
De pijlen, afgeschoten
Het uitgesproken woorden
De dagen, vervlogen
No pijlen, no party:D

00:26 Sonnet 9
01:15 Otello 100sh (laatste cake niet afgegaan)
02:24 Tempest 80sh
03:19 Hamlet 140sh
05:01 Kingsman 108sh

Weinig reacties hier, dit vind ik de mooiste nieuwe box van Evo! Die crackling staarten zijn prachtig en wat een mooie kleuren. Een topper!

Deze presteerde goed op de demo inderdaad, al vond ik het zelf geen spektakel door het tempo en was de kwaliteit ook niet beter dan wat er op de markt is, dat is wel de insteek van de lijn natuurlijk.
Leuke variatie, de tails en boeketten met blink vond ik het mooiste en de verschillende shapes zijn leuk. De prijs is mij te hoog, voor dat geld wil ik een spektakel, hetzij in kwaliteit of meer geweld, dat heeft deze wat mij betreft nu niet getoond.

Bij breda vuurwerk besteld, ik vind hem schitterend.
Op de grote tv heb je soms het idee dat je naar grote show zit te kjken.
Nee het is geen rammer of tempo bak.
Gewoon genieten van goed uitgewerkte effecten waarbij het effect mooi de tijd heeft om weg te ebben voordat het volgende salvo komt.
Ik beschouw het als een stukje luxe vuurwerk.

Bij breda vuurwerk besteld, ik vind hem schitterend.
Op de grote tv heb je soms het idee dat je naar grote show zit te kjken.
Nee het is geen rammer of tempo bak.
Gewoon genieten van goed uitgewerkte effecten waarbij het effect mooi de tijd heeft om weg te ebben voordat het volgende salvo komt.
Ik beschouw het als een stukje luxe vuurwerk.

Precies. Ik heb vorig jaar de Mega Willows gehad. De Hamlet is een tientje duurder maar wel hele mooie concurrent. Misschien deze dan maar nemen.

Back
Bovenaan