Hamlet

Het kon wel he vroeger, dikke burst en sierlijke effecten in een evolution compound (mag beetje steken soms toch :p). Wat een pareltje is dit zeg, in de straat echt nog een stuk beter dan op film. Rond een uurtje of 1 in de avond, politie kwam even meegenieten blijkbaar. Jammer dat dit blijkbaar weer uitloop is.

Heel jammer dat ik deze niet meer heb kunnen vinden. Afgelopen jaar door de wind niet met volle teugen kunnen genieten van deze klasbak en ik ben bang dat dat we geen 2e poging kunnen wagen. Hoop dat EVO wel dit soort 'Actenango achtige' boxen blijft maken, want het blijven beauties!

Deze had ik ook erg graag nog eens willen hebben. Persoonlijk vind ik deze net wat mooier dan bv. Acetanango of Serenity. Maar ja, helaas... :sad:

Vorig jaar al naar uitgekeken deze bak, helaas door enkelbreuk niet kunnen stoken.
Dit jaar afhankelijk van het weer en anders laat ik hem nog een jaartje staan :p
Samen met de Serenity die ik nog heb staan

Vorig jaar al naar uitgekeken deze bak, helaas door enkelbreuk niet kunnen stoken.
Dit jaar afhankelijk van het weer en anders laat ik hem nog een jaartje staan :p
Samen met de Serenity die ik nog heb staan

Wie wat bewaard die heeft wat, zei m'n moeder altijd al. Had ik toch beter naar moeten luisteren... :bonk:

Geniet van deze mooie bak!

Ik heb de mijne ook nog over van vorig jaar. Eerlijk gezegd zijn mijn verwachtingen wat laag. De tails zien er prachtig uit, maar de spreiding bij de meeste boeketten lijkt wat tegen te vallen op film.

Deze twee jaar geleden gehad met wat wind. Dat doet gelijk wat met deze box. Deze zou ik dan ook met echt windstil weer schieten, dan kun je er echt van genieten!

Back
Bovenaan