Hallucinator

Hallucinator is wel weg uit webshop van oa vuurwerkbestel.nl, maar ik dacht dat ie daar laatst op uitverkocht stond. Ik heb hem i.i.g. gewoon meegekregen gisteren dus zal wel een onzin verhaal zijn.

Deze naar aanleiding van de vele positieve reacties vorig jaar dit jaar besteld. Heb er geen spijt van, prachtige bak met prima burst en mooie uitgewerkte effecten

Ik vond hem niet zeker niet slecht maar waar het nou precies aan lag, ik werd ook niet omvergeblazen. Misschien omdat ik hem vlak voor oa. de Massive en Capital heb gezet, daar werd ie toch een beetje door ondergesneeuwd.

Dit is een cake om echt van te genieten. Dat goud is zo ontzettend mooi!
Maar als je opzoek bent naar het grootste boeket, een moordend tempo of de hardste burst dan ben je bij deze aan het verkeerde adres.

Dit is een cake om echt van te genieten. Dat goud is zo ontzettend mooi!
Maar als je opzoek bent naar het grootste boeket, een moordend tempo of de hardste burst dan ben je bij deze aan het verkeerde adres.

Mee eens, ook eentje die op film anders overkomt dan in de straat als je dat goud ziet glitteren.
Verwachtte er niet zoveel van, maar echt een schitterend uitgevoerde cake.

Had deze gewonnen en heb m na 12 uur eerst wat big 19s geschoten, toen deze. Heb toch meer genoten van de lompe big 19s dan deze. Hij is natuurlijk mooi en wil geen gegeven paardin de bek kijken, nogsteeds heel blij met de prijs, maar had er toch wat meer van verwacht na alle positieve reacties in dit topic.

Ik had de pech dat het net wat te mistig was waardoor de goudeffecten tegen vielen.
Tempo lag wel lekker hoog. Maar van het geld kun je beter de Color Change kopen vind ik, die was beter en mooier.

Ik vond hem veel minder overtuigend overkomen tijdens de jaarwisseling. Vorig jaar is er natuurlijk te veel over gezegd door alle prijsvragen waardoor dit wel een cake is die je bij blijft. Maar nee, ik vond hem veel minder dan gehoopt. Ervaring vorig jaar was veel indrukwekkender. Hij miste wat, maar wat het precies is weet ik niet.

Hij is niet overweldigend maar ik vind het nog steeds een mooie bak. Bij mij ging hij alleen andersom, ik had zelfs nog 2x gecheckt of ik wel de sticker van de hoofdlont eraf had gehaald dus blijkbaar wat fout gegaan in de fabriek.

Deze had ik nu voor het tweede jaar, maar ik snap niet waarom deze cake zo populair is. Ik vind het een leuke cake, maar niet bepaald speciaal ofzo. Ik had hem omdat hij in het top5 NL pakket van Valk zat. Ik zou hem in ieder geval niet speciaal los kopen.

Back
Bovenaan