Halfords

jammer dat ze de rocking rodeo collectie niet meer hebben.
Zaten een paar mooie knalcakes tussen vorig jaar.

Failliet!

Winkelketen Halfords is failliet. Dat meldt het bedrijf dinsdagavond in een verklaring. Halfords heeft inmiddels werknemers, vakbonden en leveranciers hierover geïnformeerd. Oorzaken zijn verandere marktomstandigheden en moeizaam economisch herstel.

Vrijdag 3 oktober vroeg de winkelketen een faillissement aan bij de rechtbank Midden-Nederland.

Het faillissement raakt 102 Halfords-vestigingen in heel Nederland en het hoofdkantoor in Veenendaal. In deze vestigingen werkten tot vandaag 536 medewerkers. De directie laat weten dat een doorstart van Halfords een 'reële mogelijkheid' is. Zo zou de continuïteit van de winkels en arbeidsplaatsen gewaarborgd kunnen blijven.
bron: televaag (even eerste link in 't rijtje gepakt)

Vorig jaar op groupon een mooie actie. 50 euro voor 85 euro vuurwerk dacht ik.
Opzich goed spul! er zaten leuke potjes tussen.

Iemand een update over deze zaken?

Er zijn nog wel 28 franchise filialen, misschien houden hun nog wel vuurwerk...

Misschien dat die zaken elk een eigen importeur gaan zoeken i.p.v. dat eindeloze BKV??
In de jaren 90 was de prijs/kwaliteitverhouding nog wel ok meen ik, maar sindsdien kan je wel betere dingen halen voor dat geld bij andere importeurs.

Ik ga dan toch eens informeren bij mijn lokale Halfords zaak of ze nog restvoorraad vuurwerk hebben waar ze tegen dump prijzen vanaf moeten :wink:

Wel jammer...na zestien jaar lang folders van de Halfords sparen, zal er dan nu toch een eind komen aan deze serie :sad: Jammer.

Back
Bovenaan