Halfords

Het assortiment is wel verbeterd. Voor de "normale burger" is dit een prima winkel. Mij zal je er alleen zien om mijn Rocks 5-jes in te wisselen.

In almere verkopen zij ook in doemere. Halfords kan er beter mee stoppen aangezien er in een straal van 5 km meerdere beter vuurwerk winkels zijn met grotere assortiment. En ze verkopen van allerlei importeurs.

Dit jaar zeker weer het albekende BKV + Schuurmans assortiment?? :bonk:

Vroeger hadden ze toch wel mooiere en betere dingen zoals die 500cc, 1200cc e.d. blokken, flowerbeds, die space shuttle cake...

Jaren geleden verkocht Halfords met regelmaat vuurwerk aan jongeren van 15 jaar of jonger. Gevolg was flink wat overlast en flink wat jongeren opgepakt. Mooi verklaring tekenen en de vergunning om vuurwerk te verkopen werd ingetrokken.

Naast het verkopen aan te jonge klanten heb ik in de Halfords filialen waar ik geweest ben ondeskundig personeel gezien en bij hun draaide het allean maar om de consument te duur vuurwerk aan te smeren en ordinair cashen.

Waardeloos zooitje!

Vond het maar niks.. Te duur voor de rommel die je krijgt want vet veel was te nat labels die helemaal verkleurd waren etc..

Hier in de buurt zit ook een knalfords, maar ook wat dealers met onder andere Hardix, Weco, Wolff en Cafferata, dus ga er denk ik alleen even langs om vuurwerk te kijken. Denk niet dat ik er iets bestel.

Net bij een Halfords zaak geweest. Er lag nog niks. Geen vuurwerk te zien. Geen dummy, geen folder helaas...

Bij de halfords in Sneek zag ik drie dummy's van de imperial lijn staan. Het ging hier om de imperial boxen.

Stonden echter nog geen prijs/informatie kaartjes bij.

Ik ga morgen voor de gein even bij Halfords Kampen vragen. Ik werk namelijk in een winkel er tegenover, dus zal even in me pauze die kant op lopen.

Heb hier een folder liggen van Knalfords! Iemand interesse in een online folder? Ik zou hem kunnen inscannen!

Naar mijn idee niet echt een interessant foldertje, aangezien alles vrij prijzig tot zeer duur is. Alleen in de Dragon Line van Breeschoten zitten wat leuke artikelen, maar ze verkopen er maar 4 (Crash, Express, Damage en Powerful). Wat ik als enige ga halen is de Flower Thunder, 6 shocks voor 3,99 en 3x 6 shocks = 10 euro.

vindt je dat niet duur dan?

Ik vind 18 shocks voor 10 euro een prima prijs. Dat is 3,33 per pakje. Ik ga er namelijk van uit dat het gewoon een singleshotje is en dan vind ik het een prima prijs. 3,50 vind ik het maximum voor 6 singleshots.

Heb hier een folder liggen van Knalfords! Iemand interesse in een online folder? Ik zou hem kunnen inscannen!

Naar mijn idee niet echt een interessant foldertje, aangezien alles vrij prijzig tot zeer duur is. Alleen in de Dragon Line van Breeschoten zitten wat leuke artikelen, maar ze verkopen er maar 4 (Crash, Express, Damage en Powerful). Wat ik als enige ga halen is de Flower Thunder, 6 shocks voor 3,99 en 3x 6 shocks = 10 euro.

ik heb wel interesse, folders zijn altijd leuk om in te kijken:D

Een on-line folder die je moet inscannen ???

Een link naar die folder is tegenwoordig genoeg hoor :rolleyes:

neej smurf :p
hij heeft hem gehaald wss bij een winkel in de buurt :p

Hij staat nog niet online, dus moet ie hem inscannen :p

Back
Bovenaan