Ground impact

Deze nog verkrijgbaar in noorden van het land?

Das wel handig. Elsloo is echt te onhandig, damnit. Ja, Hubo in Emmer-Compascuum en VW feestje Roosendaal ook te gek. Heb nog één optie...

Laatste 7 in Drachten geconfisqueerd. Dat wordt 31e toch nog een tripje.

Laatst bewerkt:
Deze nog verkrijgbaar in noorden van het land?

Das wel handig. Elsloo is echt te onhandig, damnit. Ja, Hubo in Emmer-Compascuum en VW feestje Roosendaal ook te gek. Heb nog één optie...

Laatste 7 in Drachten geconfisqueerd. Dat wordt 31e toch nog een tripje.

Elsloo is 5min voor mij maar help me even. Waarom zou ik de ground impact nemen als de MILF een stuk goedkoper is? (is toch hetzelfde?)

Nope, niet hetzelfde. Of uiteindelijke product moet anders worden dan de productfilm... Speel ze maar ns naast elkaar af. Zachte ruis hier is harde knetter in milf, zwerm en jellybeans zijn foetsie daar en hier wel aanwezig

@Richardus Je bent niet bang dat de nieuwe batch ground impact wèl een omlabel van milf blijkt te zijn? :sad:
Ga je ook nooit op tijd achter kunnen komen... Ik hoop voor je op oude batch..

@Richardus Je bent niet bang dat de nieuwe batch ground impact wèl een omlabel van milf blijkt te zijn? :sad:
Ga je ook nooit op tijd achter kunnen komen... Ik hoop voor je op oude batch..
🤣 oh ja, kan ook nog, zit ik met 17 daarvan opgescheept :frusty:

Ach ik heb me er nu allemaal bij neergelegd, had beter kunnen opletten. Mr Clusterfuck kan het soms toch nog :D heb voor heel lang prima minutenlang fonteinen, hoe dan ook

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GMP
Net een aantal losse tubes in actie gezien;), maar wat blijft het een geweldige fontein. F1 op anabolen zeg maar.

Ik stookt haar deze keer op een binnenplaatsje tussen schuurtje, in windluwte, en kwam er tot mijn kinderlijk genoegen achter dat de zwermers heeeel zacht geluidje maken als heeeel kleine bijtjes 😍 open in de straat was dat altijd weggevallen

• Love
Waarderingen: GMP
Back
Bovenaan