Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nu.nl word ik met de dag echt steeds meer zat. Ze kunnen laatste tijd echt geen artikelen schrijven.
Goed, gemeenten mogen doen wat ze willen. Zolang de politie niks aan de criminaliteit doet heeft t totaal geen nut. Want daar ligt t probleem, niet bij t vuurwerk. De politie die niks doet en de straffen die te zwak/laag zijn.
Als er een verbod in mijn gemeente komt, blijf ik gewoon stoken, al kost t maanden cel, niemand houd me tegen op 31 december te genieten.
De vuurwerkbranche is hier uiteraard ook mee bezig.
Wat moet de vuurwerkbranche eraan doen,terwijl het probleem juist wordt veroorzaakt door verboden vuurwerk.
Probeer eerst het verboden vuurwerk helemaal aan banden te leggen,met het consumenten vuurwerk wordt niks gesloopt.
Wat moet de vuurwerkbranche eraan doen,terwijl het probleem juist wordt veroorzaakt door verboden vuurwerk.
Probeer eerst het verboden vuurwerk helemaal aan banden te leggen,met het consumenten vuurwerk wordt niks gesloopt.
Vraag ik me ook af. Van de Vuurwerkbranche hoor je echt weinig of niets tot op heden. En idd ben ik ook bang dat er vroeg of laat een algeheel verbod komt.![]()