[Grote Demo + Show] Rijswijkse & Zoetermeerse Vuurwerkhal - 12 december 2022

Bij de plek om te staan zit je wel met irritante bomen, of hebben ze die al weggehaald?

En qua parkeren, die plekken zijn serieus vaak al heel snel vol, dus ga je er echt plek genoeg hebben?
Dorpsstraat bied meer zekerheid en valt mee qua lopen.

Je kunt je auto ook in een parkeergarage in het centrum zetten (Duitslandlaan of Denemarkenlaan bijvoorbeeld). Eerste 2 uur gratis en nooit meer dan 5 minuten lopen.

Parkeergelegenheid zat lijkt mij, tig garages om het stadshart en nog eens gratis ook de eerste 2 uur!

Heb er zin in, muts op, dikke jas aan en gaan!!

Tot straks allen! Parkeren kan ook in de wijken eromheen. De show kan ook via de 'achterkant' bekeken worden, daar is het vaak wat rustiger en sta je er ook nog dicht op.

Aanwezig! Ik ben benieuwd. Flinke schietlijst met mooie producten.

Tot straks allen! Parkeren kan ook in de wijken eromheen. De show kan ook via de 'achterkant' bekeken worden, daar is het vaak wat rustiger en sta je er ook nog dicht op.

Sta daar nu, lijkt me idd puike plek!

Edit: je mag daar straks niet staan zodra het begint.

En weer terug en even warm worden hier pfff. Leuk om eindelijk na twee jaar een demo bij te wonen en weer vele bekenden te zien.
Demo gezien waar enkele producten er bovenuit kwamen : Dream Chase, Rat…. Wat was deze live bruut zeg, Frozen Flames en de Twilight.
Finale was rammen, maar liep totaal niet vloeiend en over de muziek zeg ik maar niets.
Toch een geslaagde avond en nu lekker warm op de bank met warme choco haha.

Was weer genieten bij deze demo. Een behoorlijke opkomst moet ik zeggen! Het was behoorlijk koud maar dat mocht de pret niet drukken.

Opvallend:
Twilight
Kingdom
King of blue

Was weer ff blauwbekken maar heb wederom genoten van de eerste demo sinds ...?! Ik had geen schietlijst maar wat ik mij nog kon herinneren, Monsteride (nog altijd een topper) Hurricane Crystal, Kingdom, Twilight, Youpyro, Sweetlake Red Madness!

Back
Bovenaan