GroenLinks Oss
VWC lid
Als je actief bent in de lokale politiek, draag je de lokale standpunten uit van je partij. Soms kan dat botsen met de landelijke standpunten. Wat betreft vuurwerk zien wij een onderscheid tussen randstedelijke afdelingen van GroenLinks waar een vuurwerkverbod op korte termijn wordt nagestreefd. Dit is het uiteindelijke doel van alle GL-afdelingen. Toch pleiten wij in Oss voor tussenstappen als vuurwerkvrije zones. Voor de standpunten van de landelijke partij moet je niet bij mij zijn, daar heb ik slechts invloed op als elk ander lid.
EDIT: Overigens begon onze discussie over het meldpunt van onze afdeling Oss. Het lijkt mij onzinnig om de hele vuurwerkdiscussie hier te gaan voeren. Ik sta altijd open voor discussie en dat doet de lokale GL-afdeling in jullie gemeente ook. Ga eens langs, bel ze op. Ik weet zeker dat ze graag hun standpunten wat betreft vuurwerk willen uitleggen.
EDIT: Overigens begon onze discussie over het meldpunt van onze afdeling Oss. Het lijkt mij onzinnig om de hele vuurwerkdiscussie hier te gaan voeren. Ik sta altijd open voor discussie en dat doet de lokale GL-afdeling in jullie gemeente ook. Ga eens langs, bel ze op. Ik weet zeker dat ze graag hun standpunten wat betreft vuurwerk willen uitleggen.