Green Glitter Missile Battery

Leuk fluitbakje.
Zoals ik uit de filmpjes kan opmaken heeft deze een leuk tempo en ook de kleuren zijn een leuke toevoeging in deze fluitbak.
Blij dat ik er eentje besteld heb:)

Heb deze fluitcake gisteren afgeschoten in combinatie met een big mc thunder.
Dat was een heel leuk geweld:)
De klappen van de big mc thunder en daarbij de snelle en harde fluit van de green glitter:) Heerlijk!

Ik vind het absoluut een goede fluitbak. de kleuren zijn leuk, de fluit is hard en het tempo is super!
Volgend jaar een aantal meer waarschijnlijk:)

Hier ook afgestoken in de avond. Vond hem echt prachtig, fluit was oorverdovend en de tempo was inderdaad heel goed...Volgend jaar weer een:D

Wat een bak! Had 'm 5x. 2x na 35sec overlopopend in 3x! Wat een gekkehuis, het publiek greep massaal naar de oren toen er meerdere tegelijk stonden te loeien! :D Volgend jaar absoluut weer een dergelijk projectje!

Laatst bewerkt:
vond het weer een top ding. heb hem nou al meerdere jaren op rij maar hij blijft gewoon erg goed. erg leuk die kleuren erin verwerkt en die fluiters zijn erg goed. zeker volgend jaar weer!

Wat een topper!

Hier ging hij 7 x tegelijk de lucht in, samen met wat andere gilblokjes, dus echt onderscheid maken kon ik niet meer.

Maar ik heb hem ook een aantal keer los afgestoken, dan vallen de groene en rode tails pas goed op en ook de toonverandering in de gil.

Heeft iemand de Green Glitter Missile Battery weleens gecombineerd met andere cakes? (bv 2x de heavy 3) Zo ja, zijn hier filmpjes van?
Lijkt mij een leuke combinatie, de Green Glitter Missile Battery met wat leuke boeketten erbij.

Weer een aantal voorbij zien komen ook ja, waarvan er eentje wel heel fijn was, want die schoot door haha. Eerst wat fluitjes en daarna binnen no-time leeg, super! :D (Film volgt eind dit jaar...)

Overigens prima te combineren met cakes zoals heavy 3 hoor broumans, fluitjes hebben leuke effecten ook, dus kleurt dan prima ja. :)

Heeft iemand de Green Glitter Missile Battery weleens gecombineerd met andere cakes? (bv 2x de heavy 3) Zo ja, zijn hier filmpjes van?
Lijkt mij een leuke combinatie, de Green Glitter Missile Battery met wat leuke boeketten erbij.

Heb 'm zelf gecombineerd met een big mc thunder. Gaf absoluut een leuk effect.. fluit met een flinke knal.
Filmpje komt eind dit jaar!

img_2363.jpg

Ging vrij rustig hier, niet zo snel als ik dat ik op de films zie maar de fluiters zelf waren wel goed hard dus als nog een leuke bak.

Ik had er dit jaar twee en was er zeer tevreden mee.
Lekkere fluit die ook redelijk lang door gaat.
Het tmpo was ook weer perfect, redelijk snel, maar niet zo snel dat hij zo leeg was.
Gewoon goed dus, ook vooral voor de prijs.

Back
Bovenaan