Green Glitter Missile Battery

Alleen ik had glitters verwacht, het waren volgens mij meer kleine rode tails? als ik me het goed herinner.

Maar het was wel een ziek bakkie.

In het begin kwam deze wat moeizaam op gang maar op het eind was het zeker een glorie van fluiters. Voor dit geld zeker een aanrader.

wij hadden een pallet vol met gilbatterijen..echt geweldig spul, we hadden twee green glitter, fluted 500, 2x comets met als finale 4x concerto rosso....
de green glitter was idd een topfluitbak hoor, super!

Als deze bak niet in prijs stijgt, dan koop ik er dit jaar meerdere van en steek ze dan ook tegelijk af. Prima prijs/kwaliteitverhouding!

Gisteren live gezien, nog altijd even goed als voorgaande jaren en de prijs vind ik zeker netjes. Harde fluit, leuke tails, wat kleur erin, gewoon een heerlijke fluitbak, zeker aan te raden. :D

Dit is een erg leuk ding, ik had hem vorig jaar bij mijn bestelling gekregen omdat er een product niet meer was. Ik had er nog niets over gelezen e was eigenlijk ook niet op zoek gegaan op de vuurwerk fora's naar deze gil bak, omdat ik dacht dat het een standaart gil bak was en ik ben niet zo van de gil bakken.

Egt er was ik erg verast toen ik hem begin van de avond afstak. Het leuke aan deze gil bak is het effect dat er opeens een aantal rijen tegelijk de lucht in gaan. Ben van plan om er dit jaar toch 2 te bestellen omdat ik het na verwachting toch een grappige gil bak vindt.

Met vriendelijke groet,
Lichtbruisend.

Ja, gisteren gaf Beko een demo, er werd ook nog het e.e.a. van Schuurmans geschoten. :D

oke, hebben jullie gefilmd? Zou best wel wat beelden willen zien :D Wist trouwens niet dat er een Demo was.

Ontopic:

Geweldige cake, dit jaar waarschijnlijk weer in mn collectie!

:bye:

oke, hebben jullie gefilmd? Zou best wel wat beelden willen zien :D Wist trouwens niet dat er een Demo was.

Ontopic:

Geweldige cake, dit jaar waarschijnlijk weer in mn collectie!

:bye:

Klopt, we hadden het dit keer ook niet aangekondigd.
Was een gecombineerde demo van Schuurmans/Beko.
En net wat Mike zegt over deze fluiter: hij is steengoed voor zijn geld

Yep, deze cake hadden mijn Museumcollega's vorig jaar al gespot. Hij komt dan ook meerdere malen op de videobeelden voorbij. Echt een prima cake voor dat geld, al hebben ze wel elk een eigen karakter. De een doet het rustig aan, rijtje voor rijtje en af en toe een "burst". De ander jaagt de buisjes er in 1 grote niesbui uit. Maar beide situaties hebben zo z'n charme. En voor dat geld neem je 'm gewoon mee om te proberen, toch?

Cameo

Back
Bovenaan