Great Hearts

ik ben wel benieuwd of hier meer ervaringen meer zijn. En of Cafferata deze box dit jaar nog op de markt heeft. Lijkt mij namelijk best een gave box voor in een (rood/stil) showtje!

Deze box blijft dit jaar gewoon in het assortiment, zo is vrijdag bekend geworden tijdens het bezoek aan de heren in Uden! :thumbsup:

ik ben wel benieuwd of hier meer ervaringen meer zijn. En of Cafferata deze box dit jaar nog op de markt heeft. Lijkt mij namelijk best een gave box voor in een (rood/stil) showtje!

Heb er twee staan. Bedoeling was voor een huwelijk maar dat is helaas naar volgend jaar verschoven.

Hmm, werkelijk? Vind er geen bal aan, zal dan wel aan mij liggen als ik zie dat hierboven een aantal mensen dit aan hebben geschaft en er schijnbaar heel blij mee zijn. ik zie het in ieder geval niet, ja het schiet in een hartjesvorm, that's all.. en het zijn ook nog alleen maar comets. Schiet mij maar lek maar ik vreet een bezem op als die paar comets 1 kilo kruit is. Iets klopt dan ook niet, kan iemand dit verklaren?

Vanaf 1:10

Ik had deze waaier in 3-voud (vol karton) in een rood project gestopt. Geweldig brede waaier, wat een prachtig geluid bij het lanceren!

Uniek effect, het hartje was ondanks de wind goed te herkennen. Adviesprijs van 90 euro veel te hoog natuurlijk, maar als je op zoek bent naar een rustmoment in een show, zeker het overwegen waard!

Is redelijk dichtbij gefilmd denk ik? Maar zelfs dan is het redelijk goed te zien. Behoorlijk prijzig, maar zeker eens gaaf om in de straat te schieten.

Deze helaas gemist toen in de actie, had hem graag willen hebben ook maar voor €90 was ie me toch te prijzig. Wel een aantal keer in de buurt de lucht in zien gaan en het is toch wel een heel gaaf product. Goed uitgewerkt. Daardoor baal ik nu nog iets meer, maar ach, je kan ook niet alles hebben.

Deze moet je echt in de straat meemaken, enkele jaren geleden mee begonnen omdat ik er niks van verwachtte. De oeeh's en aaah's gingen meteen rond. Vooral de lancering en dat tempo is indrukwekkend.

Ergens al gezien voor 69,95 trouwens!

Back
Bovenaan