Great Barbarian

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: RVW 645
Artikelnaam: Great Barbarian 13 shots
Bruto Gewicht: ....
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 13 schots
Effectomschrijving: Deze 13 shots cake is gewoonweg gevaarlijk mooi. Let vooral op de unieke gele sterren tussen de crackling palmen.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 20 stuks
Richtprijs: van 17,50 voor 12,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

645_great_barbarian_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik mis een finaletje maar verder vind ik dit een prachtbakkie: die gele sterren lijken goed fel, en de combinatie met crackling palms en blauwe peony vind ik heel erg mooi/goed bedacht.

Vind het effect wat in de eerste paar schoten zit schitterend, daar mochten ze van mij een cake opzich van maken.

Dat hier nog zo weinig over gesproken wordt!!! De budgetcake van het jaar haha, perfecte kleuren en effecten!

Zag net dit mooie filmpje van FPM

Dat hier nog zo weinig over gesproken wordt!!! De budgetcake van het jaar haha, perfecte kleuren en effecten!

Zag net dit mooie filmpje van FPM
(knip)

Er is nog te weinig bekend over deze cake vind ik zelf . Kruitinhoud staat er nog niet, filmpjes hebben we alleen van de Rubro demo en Rubro staat er bekend om dat ze de demo samples wat opvoeren.

Een prijs van 1 euro per schot vind ik overigens redelijk, maar zeker geen budget.

Special voor Dino extra informatie
Netto kruitgewicht: 152 Gram
Bruto gewicht 700 gram
Tijdsduur: 18 seconden
Stijghoogte: 30 meter

Filmpje van Rubro zelf

TJAKKA!

Hij deed het iets minder dan op de demo, maar voor het geld nog steeds en prima cake en misschien dat hij na een paar weekjes drogen nog iets beter presteert :)

Tsjah kan zo zijn, maar ik meld het ook als ik een artikel slecht vind presteren, wat vind je zelf van deze cake? Ik vind m in ieder geval goed voor het geld.
Positiviteitsgoeroe of niet ;-)

Ik vond hem zelf flink tegenvallen. Ik had er 2 besteld voor de leuke kleurcombinatie maar die sterren zijn nergens meer te bekennen.

Dit is een van de cakes die me helaas het hardst is tegengevallen.
Wat op de rubro demo nog volle boeketten waren, waren nu een aantal blauwe en gele sterren.

Door de kleuren nog steeds leuk.. maar minder dan ik gehoopt had.

Back
Bovenaan