Gravity 45 shots

Dat ziet er mooi uit Darksoul! Dit jaar schiet ik als finale 1x Return of the Phoenix van Wolff samen met 2 Thunder Brick,s van Lesli. Misschien dat ik daaraan nog wel 2 Gravity,s vastmaak.

Wat een topper blijft dit!Zag alleen de boeketjes niet meer door de mist zo hoog kwamen deze fluiters. :p

Voor het eerst toch maar een keer meegenomen en dat was een goed keuze! Die staarten gaan hoog, lekker hoor :D.

Prachtige cake. Is een blijvertje dit. Een parel van Rubro, zeker 6x tegelijk :D

Hij blijft inderdaad wel heel erg goed. Helaas afgelopen jaar niet gehad, en dat was een gemis. Moet er dit jaar dan ook zeker weer bij komen.

Dit jaar voor het eerst gehad.
In de finale hoort nu eenmaal wat fluit en moet zeggen, zeer positief verrast - goede fluit en de boeketten zijn een leuke toevoeging. Komt volgend jaar weer door de selectie ;)

Deze dit jaar weer gehad..
Nu 3X als finale achter de Event 4 Seasons.
En dit had echt een wow effect op de kijkers.. Volgend jaar zeker weer in meervoud.
Wel jammer dat door de mist de boeketjes niet goed te zien zijn,
De 3x Gravity begint na 45 sec.

Dit jaar voor het eerst. Leuke herriebak. Ik had ook de Raw Whistler van Zena, en met zijn 19,95 tegenover de 29,95 van de Gravity heeft die toch mijn voorkeur.

Ik heb gehoord dat er dit jaar een rijtje buizen vanaf wordt gesnoept en dat ie dus minder schots gaat worden. Voor hetzelfde geld... Dat zou deze cake een stuk minder de moeite waard maken.

Iemand die dat kan bevestigen?

Ik heb gehoord dat er dit jaar een rijtje buizen vanaf wordt gesnoept en dat ie dus minder schots gaat worden. Voor hetzelfde geld... Dat zou deze cake een stuk minder de moeite waard maken.

Iemand die dat kan bevestigen?

Nou ja, hij blijft even vet maar hij was voor dat geld niet meer te produceren in China. Ook is er gezegd dat het maken van een fluit erg moeilijk/gevaarlijk is. In eerste instantie zou de Gravity helemaal niet terug komen, maar nu dus alsnog. Helaas is de prijs hetzelfde gebleven maar het aantal shots dus minder. Wij hebben ons laten vertellen dat voor alle partijen (importeur, winkel, besteller) de prijzen gelijk zijn gebleven. Alleen in China houden ze er dus iets meer aan over en de cake zelf duurt een paar shots korter. Da's wel jammer maar het blijft een gaaf ding als je het mij vraagt!

Nou ja, hij blijft even vet maar hij was voor dat geld niet meer te produceren in China. Ook is er gezegd dat het maken van een fluit erg moeilijk/gevaarlijk is. In eerste instantie zou de Gravity helemaal niet terug komen, maar nu dus alsnog. Helaas is de prijs hetzelfde gebleven maar het aantal shots dus minder. Wij hebben ons laten vertellen dat voor alle partijen (importeur, winkel, besteller) de prijzen gelijk zijn gebleven. Alleen in China houden ze er dus iets meer aan over en de cake zelf duurt een paar shots korter. Da's wel jammer maar het blijft een gaaf ding als je het mij vraagt!

Geen probleem mee.
En laat die chinezen er ook wat aan verdienen voor het gevaarlijk werk wat ze doen.

Helemaal mee eens. Hier krijgen we weekend/avond/nacht toeslagen en gevaren geld. Niet meer dan terecht dat de Chinezen dat nu ook eisen.

Helemaal mee eens. Hier krijgen we weekend/avond/nacht toeslagen en gevaren geld. Niet meer dan terecht dat de Chinezen dat nu ook eisen.

De individuele werknemer die het gevaarlijke werk doet, zal niks meer krijgen, degene die de touwtjes in handen heeft wel

Back
Bovenaan